۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 55388610

منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، پایتخت سوریه خبر داده و گفته‌اند پدافند هوایی این کشور در حال مقابله با اهداف متخاصم است.

حملات موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، منابع خبری بامداد شنبه (۲۶ شهریور/۱۷ سپتامبر) از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر دادند.

تلویزیون دولتی سوریه گزارش داده پدافند هوایی این کشور در حال مقابله با حمله رژیم صهیونیستی در جنوب دمشق است. هنوز به جزئیات بیشتری درباره این حمله اشاره نشده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

این رژیم ۱۵ شهریورماه هم فرودگاه حلب را هدف حملات خود قرار داده بود. این حمله باعث آسیب به باند فرودگاه حلب شد. قبل‌تر از آن، رژیم صهیونیستی روز ۹ شهریورماه هم به اهدافی در جنوب دمشق حمله کرده بود.

حملات صهیونیست‌ها گاهاً با واکنش‌های منفی از سوی برخی مجامع بین‌المللی مواجه شده است. به عنوان مثال، سازمان ملل متحد در گزارشی روز چهارشنبه اعلام کرده بود که حمله اسرائیل به فرودگاه دمشق در ماه ژوئیه باعث اخلال در فرایند کمک‌رسانی سازمان ملل به این کشور به مدت دو هفته شده بود.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست هم درگزارشی روز گذشته نوشته بود که حملات هوایی اسرائیل در سوریه در ماه گذشته میلادی افزایش داشته است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید