با ما همراه باشید تا درباره بهترین جاذبه‌های گردشگری روسیه بیشتر بدانید.

بهترین جاذبه‌های گردشگری روسیه که از آن بی‌خبرید

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: روسیه پهناورترین کشور جهان در شمال اوراسیا قرار دارد. روسیه با وسعت ۱۷۰۹۸۲۴۲ کیلومتر مربعی به عنوان پهناورترین کشور جهان شناخته شده است. جالب است که بدانید کانادا با مساحتی در حدود ۵۸ درصد از مساحت روسیه در لیست دومین کشورهای پهناور دنیا قرار گرفته است. کل مساحت روسیه قابل سکنه نیست، چرا که بیشتر مناطق این کشور دارای آب و هوایی بسیار سرد هستند. مردم کشور روسیه به زبان روسی صحبت می کنند و مسکو پایتخت آن است. با ما همراه باشید تا درباره بهترین جاذبه‌های گردشگری روسیه بیشتر بدانید.

زیباترین جاذبه‌های گردشگری روسیه چه نام دارند؟

  • کلیسا کاتولیک مریم مقدس: کلیسای کاتولیک مریم مقدس است که یکی از بزرگترین مکان‌های مذهبی در روسیه است در بین سالهای ۱۹۰۱ تا ۱۹۱۱ در مسکو ساخته شد. نمای کلی ساختمان کلیسا که از سبک‌ میلان و وست مینستر لندن الهام گرفته است به رنگ قرمز است. نمای این ساختمان مانند بناهای اسرارآمیز و ترسناکی است که در سریال هری پاتر وجود دارند.
  • کلیسای بشارت: کلیسای بشارت که مخصوص مسیحیان ارتودوکس است بر روی تپه بروویتسکی ساخته شده است. این کلیسا که به رنگ سفید و طلایی ساخته شده در سال ۱۳۹۷ میلادی به فرمان دوک بزرگ بنا شد.
  • موزه تاریخی معماری کولومنسکویه: این موزه تاریخی که به عنوان شاهکار معماری روس شناخته شده، جزو لیست میراث فرهنگی یونسکو است. این موزه در سال ۲۰۰۵ بنا شد و از سه بخش کلی تشکیل می‌شود. یکی از قسمت‌های این مجموعه مربوط به آثار تزار، قسمت دوم شامل مجموعه آثار هنری است که از چوب ساخته شده‌اند و قسمت سوم شامل باغ‌ها و پارک‌هایی است که قدمت زیادی دارند. اگر علاقه‌مند به معماری و طبیعت در کنار هم هستید دیدن کردن از این شاهکار معماری را از دست ندهید.
  • موزه گولاگ: موز گولاگ آثار دوران دیکتاتوری استالین را در خود جای داده است و در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد. این موزه آثاری از تاریخ پر فراز و نشیب به روسیه را در خود جای داده است.
  • صومعه نوودویچی: این صومعه که یک فضای شگفت انگیز را به نمایش گذاشته است به فرمان پرنس واسیلی سوم در قرن شانزدهم ساخته شد. این بنای یادبودی از پیروزی روسها در سال ۱۵۰۴ در مقابل لهستانی‌ها و لیتوانی‌ها است و پس از پیروزی روسیه ساخته شد. جالب است که اکثر افراد شجاع و جان پرور روسیه در این صومعه به خاک سپرده شدند.
  • باغ موزه تساریتسینو: این موزه برای نمایش آثار تاریخی خود از فضای سربسته استفاده نمی‌کند و مساحتی ۴۰۵ هکتاری را شامل می‌شود که مربوط به قرن ۱۸ است. این موزه بسیار باشکوه به همراه پارک عظیمی که تقریبا در وسط آن قرار گرفته است، در واقع یک ساختمان سلطنتی است.
  • خیابان تورسکایا: خیابان تورسکایا یکی از مهم‌ترین و البته مدرن‌ترین خیابان‌های روسیه است. این خیابان محل گذر افراد مشهور و ثروتمند است، چرا که پر از فروشگاه‌های مدرن و گران قیمت است. بازدید از این خیابان بسیار زیبا که هر ساله قدمگاه مسافرانی است که به روسیه سفر می‌کنند را از دست ندهید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید