باما همراه باشید تا در ادامه با فهرست برترین جاذبه‌های اندونزی بهترین مکان‌ها را برای بازدید پیدا کنید.

۴ جاذبه گردشگری  برتر در اندونزی + عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: مجمع‌الجزایر اندونزی مجموعه‌ای از جزایر است که گنجینه‌های ناگفته‌ای را در تنوع فرهنگ‌ها، مناظر و شهرها در خود جای داده است. اندونزی با نزدیک به ۱۳۵۰۰ جزیره، یک ماجراجویی را برای گردشگران فراهم می‌کند، از کاوش در معابد باستانی و پیاده‌روی در آتش‌فشان‌های فعال گرفته تا غواصی در آب‌های بکر و دست‌نخورده.

می‌توانید در خیابان‌های شلوغ جاکارتا پرسه بزنید، یا با بازدید از روستاهای دورافتاده تانا توراجا، قدمی به گذشته بردارید.

باما همراه باشید تا در ادامه با فهرست برترین جاذبه‌های اندونزی بهترین مکان‌ها را برای بازدید پیدا کنید.

سواحل بالی

۴ جاذبه گردشگری  برتر در اندونزی + عکس

سواحل بالی دارای تعدادی نشانه و سنت‌های فرهنگی است که بازدید از این مکان را ارزشمند می‌کند. اما برای بسیاری از مردم، بالی با سواحل زیبای آن شناخته شده است. اگر یک تعطیلات ساحلی همان چیزی است که به دنبال آن هستید، ممکن است بخواهید به یکی از استراحتگاه‌های ساحلی مجلل بالی بروید و مدتی را صرف آفتاب گرفتن کنید.

کوتا بهترین ساحل شناخته شده است و برای کسانی که دوست دارند آفتاب، موج‌سواری و معاشرت را ترکیب کنند عالی است. به دلیل محبوبیت آن، هیچ کمبودی در رستوران‌ها و کارهایی که باید انجام دهید در اینجا نخواهید داشت.

بوروبودور

۴ جاذبه گردشگری  برتر در اندونزی + عکس

این معبد باستانی یکی از معروف‌ترین و ازنظر فرهنگی مهم‌ترین مکان‌های دیدنی اندونزی است. بوروبودور در قرن هشتم و به شکل یک ماندالای سنتی بودایی ساخته شد. این مکان یکی از برترین مکانهای میراث جهانی یونسکو است و یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های بودایی در جهان به‌حساب می‌آید.

این معبد عظیم برای قرن‌ها فراموش شد، زمانی که اعتقاد بر این بود که جمعیت زیادی به دلیل فوران‌های آتش‌فشانی به جاوه شرقی نقل‌مکان کردند. اما در دهه ۱۸۰۰ دوباره کشف شد و امروزه یکی از جاذبه‌های اصلی جاوا است.

هنگام طلوع آفتاب برای بالا رفتن از معبد با نور مشعل و تجربه نفس‌گیر تماشای مجموعه در غرق شدن در نور خورشید از آن بازدید کنید. بوروبودور در نزدیکی یوگیاکارتا، یک شهر قدیمی جاوه‌ای قرار دارد که به دلیل پیشکش‌های فرهنگی و تاریخی غنی‌اش شناخته شده است.

اورانگوتان‌های بورنئو

۴ جاذبه گردشگری  برتر در اندونزی + عکس

هیچ سفری به اندونزی بدون دیدن چند اورانگوتان کامل نخواهد بود و بورنئو مکانی عالی برای بازدید از این موجودات زیبا و در معرض انقراض است.

اگرچه اورانگوتان‌ها هنوز در طبیعت زندگی می‌کنند، اما چندین پناهگاه اورانگوتان‌ها را نجات می‌دهند و از آن‌ها محافظت می‌کنند زیرا توسعه زمین به زیستگاه طبیعی آن‌ها آسیب می‌رساند. پارک ملی تانجونگ پوتینگ در کالیمانتان، بورنئو، میزبان بزرگ‌ترین جمعیت اورانگوتان در جهان و همچنین پستانداران، پرندگان و خزندگان دیگر است.

اگر به بورنئو نرسیدید، می‌توانید اورانگوتان‌ها را در مرکز اورانگوتان بوهوروک در بوکیت لاوانگ، دهکده‌ای گردشگری در جنگل سوماترا ببینید.

جزایر گیلی

۴ جاذبه گردشگری  برتر در اندونزی + عکس

جزایر گیلی یکی از جاذبه‌های مهم در لومبوک است که در طول سال‌ها محبوبیت آن در بین مسافران و گردشگران افزایش یافته است. این جزایر زیبا سواحلی دارند که ازنظر زیبایی با سواحل بالی رقابت می‌کنند و همچنین فرصت‌هایی برای غواصی و حتی غواصی در پناهگاه لاک‌پشت‌ها دارند.

کایاک سواری در جزایر گیلی نیز محبوب است و اگر به دنبال مکانی برای برقراری ارتباط مجدد با ذهن و بدن خود هستید، چندین گزینه برای کلاس‌های یوگا پیدا خواهید کرد. جزایر گیلی جایگزینی آرام‌تر، اگرچه همچنان محرک، برای بالی محبوب است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید