نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب وان هو زو از چین شد و از دور رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان حذف شد.

علیرضا سرلک از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان حذف شد

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، امروز (جمعه) و در دومین روز از پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان مسابقات از ساعت ۱۳ به وقت ایران در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز شد. امروز مسابقات اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

مسابقات مرحله نیمه نهایی نیز از ساعت ۱۹:۱۵ به وقت تهران آغاز شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب وان هو زو از چین شد. این حریف چینی موفق شد حریفانی از جمهوری آذربایجان و پورتوریکو را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

اما در این مرحله به سد سخت توماس گیلمان دارنده طلای جهان و برنز المپیک از کشور آمریکا برخورد کرد و با نتیجه ۸ بر ۲ شکست خورد تا با این نتیجه علیرضا سرلک نماینده کشورمان نیز از دور رقابت‌ها حذف شود.

همچنین امروز نیز کامران قاسم‌پور و یونس امامی ۲ نماینده دیگر کشورمان در مرحله نیمه نهایی با حریفان گرجستانی و آمریکایی رقابت کردند.

محمد نخودی و حسن یزدانی تا دقایقی دیگر در مبارزه فینال اوزان ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد جهان در صربستان به ترتیب باید به مصاف جردن باروز و دیوید تیلور آمریکایی بروند. امیرحسین زارع نیز در دیدار رده‌بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم آمارور دهسی از کانادا را در پیش خواهد داشت. امیرمحمد یزدانی نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم به دلیل آنکه به سر وزن نرسید از دور رقابت‌ها حذف شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید