ذر جریان آغاز رقابت‌های کشتی آزاد با وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در اولین مسابقه خود در قهرمانی جهان پرقدرت به پیروزی رسید.

حسن یزدانی مسابقات جهانی را محکم آغاز کرد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، در رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم که با حضور ۳۰ نفر برگزار می شود، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی در مدت زمان ۴ دقیقه و ۲۴ ثانیه با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در آن سوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد. یزدانی در کشتی نخست آمادگی بدنی خوبی داشت و برای رقبا خط و نشان کشید.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۳۲ کشتی‌گیر شرکت کرده اند، محمد نخودی دارنده مدال نقره جهان ۲۰۲۱ در دور نخست به مصاف یاکوب شیخ جمال از رومانی می‌رود و در صورت برتری در دور بعد با برنده کشتی میان دولگون آلتانزول از مغولستان و موکندی از کونگو می رود. جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در آن سوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال به نماینده ایران برخورد نمی کند. باروز در مبارزه نخست با نتیجه قاطع ۱۲ بر یک صفر مراداف از ترکمسنات را شکست داد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید