بنابر گفته جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور، تا کنون ۲۲۹ بیمار در مرزها به بیمارستان‌های صحرایی مراجعه کرده‌اند و در آن‌جا بستری شده‌اند.

نزدیک به  ۳۰۰ بیمار در بیمارستان‌های مرزی کشور بستری شدند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، جعفر میعادفر گفت: خوشبختانه دمای هوا در حال کاهش است، اما همیشه به راهپیمایان اربعین حسینی توصیه می‌کنیم حتما به مقدار زیاد آب همراه خود داشته باشند و حتما آقایان پوششی برای سر و صورت خود داشته باشند و زیر آفتاب توقف نکنند. بیماران داروهای تخصصی خود را فراموش نکنند و همراه داشته باشند.

او گفت: در زمان بازگشت نگرانی ما افرادی هستند که با ماشین شخصی به سمت مرزها رفته اند. علت آن است که این افراد ممکن است خواب مناسبی نداشته باشند و همین موضوع نیز سبب بروز مشکلاتی مانند واژگونی خودروها می شود. واژگونی هم به معنی خستگی و خواب آلودگی افراد است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: از این عزیزان تقاضا دارم کمی استراحت کنند تا آسیب نبینند و مشکلاتی برای خودشان و دیگران ایجاد نکنند.

میعاد فر گفت: آمار دقیقی از آن سمت مرز نداریم، اما تاکنون ۲۲۹ بیمار را در مرزها تحویل گرفتیم و در بیمارستان‌های صحرایی و مرزی داخل کشور بستری شده اند و بخشی را هم با ۳ فروند هواپیما به بیمارستان های تهران اعزام کرده ایم.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید