نیمیر عبدالعزیز ستاره تیم ملی والیبال جهان و هلند، با امضای قراردادی با باشگاه والیبال هالک بانک به این تیم ترکیه‌ای پیوست.

ستاره والیبال جهان به لیگ ترکیه پیوست

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نیمیر عبدالعزیز  ستاره تیم ملی والیبال جهان و هلند تصمیم گرفت که در سال جاری در لیگ والیبال ترکیه توپ بزند. هالک بانک ترکیه تیمی است که ستاره والیبال جهان به خدمت آن در آمده است. باشگاه والیبال هالک بانک  ورود این ستاره هلندی را به تیم خود به طور رسمی اعلام کرد.

حال پس از سه ماه از افشای رسانه های ایتالیایی، عبدالعزیز قرارداد خود را با هالک بانک امضا کرده است. قهرمان ۹ دوره لیگ ترکیه اعلام کرده که ستاره والیبال جهان را به خدمت گرفته است. به این ترتیب، ستاره هلندی پس از پنج سال حضور در ایتالیا به کار خود در این لیگ پایان داد.

به گزارش ایسنا، ستاره والیبال هلند در رقابت‌های جهانی برای تیم ملی والیبال کشورش درخشید.  تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم، به مصاف تیم ملی والیبال هلند رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا به عنوان تیم دوم در گروه خود، به دور بعدی این مسابقات صعود کند. در این بازی، میلادعبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ۱۸ امتیاز کسب کرد و بهترین بازیکن ایران نام گرفت. در تیم ملی والیبال هلند طبق معمول، نیمیر عبدالعزیز با کسب ۳۲ امتیاز عنوان بهترین بازیکن زمین و والیبال هلند را به نام خود کرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید