در جریان حمایت‌های تاج برای بازگشت کارلوس کی‌روش، بحث بازگشت جواد نکونام به تیم ملی نیز بر سر زبان‌ها افتاد. مربی فولاد برای بازگشتش به تیم ملی شروطی برای کی‌روش گذاشته است.

قرارداد ۲۱ میلیاردی نکونام با فولاد لو رفت

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، ایران ورزشی نوشت: بعد از این اتفاق و قطعی شدن حضور کی‌روش در ایران، مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال در کنفرانس خبری‌اش هم از حضور نکونام در تیم ملی و حتی سرمربیگری‌اش در جام ملت‌های آسیا صحبت کرده بود. این مسأله باعث شد باشگاه فولاد خوزستان با جواد نکونام وارد مذاکره شود تا تکلیف تیم را معلوم کنند. در این رابطه حمید گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان دست جواد نکونام را باز گذاشت و از او خواست بین فولاد خوزستان و تیم ملی، هر کدام را که مایل بود، انتخاب کند.

جواد نکونام هم درخواست دیگری داشت. او از مدیرعامل باشگاه خواست در هر ۲ جا فعالیت کند. به این صورت که ۳ ماه کار دست دستیارانش باشد و بعد از آن، برگردد و خودش به‌عنوان سرمربی ادامه دهد، اما گرشاسبی با این موضوع مخالفت کرد و گفت بهتر است تمام تمرکزت یا روی تیم ملی باشد و یا روی فولاد خوزستان. جواد نکونام هم اگرچه ظاهراً چندان با این پیشنهاد موافق نبود، اما اعلام کرد در فولاد خوزستان می‌ماند و کارش را دنبال می‌کند.

بر همین اساس هم باشگاه فولاد خوزستان به پیشنهاد تیم ملی جواب رد داد. با این اتفاق، دیگر همه بحث‌هایی که در مورد حضور جواد نکونام کنار کی‌روش به وجود آمده بود، تمام شد و نام‌های دیگری به میان آمد.

همه از حضور جواد نکونام در تیم ملی ناامید شدند تا اینکه دیروز خبر عجیبی به گوش رسید. ظاهراً مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، این بار برای گرفتن رضایت حمید گرشاسبی، مستقیم با مدیریت شرکت فولاد خوزستان وارد مذاکره شد.

به این ترتیب که کلاً با گرشاسبی صحبت مستقیمی نشد و حتی به او اطلاع ندادند و از مدیریت شرکت فولاد خوزستان خواستند با این مسأله موافقت شود تا نکونام هم در تیم ملی حضور داشته باشد و هم اینکه سرمربی فولاد خوزستان بماند.

علت اصرار نکونام برای ماندن در فولاد چیست؟ 

شاید مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود جواد نکونام برای ماندن در فولاد خوزستان اصرار داشته باشد، بحث آسیایی بودن این تیم است و البته قرارداد بالایی که با این تیم دارد. گفته می‌شود قرارداد نکونام با فولاد خوزستان حدود ۲۱ میلیارد تومان (بدون آپشن) است که همین مسأله هم باعث شد تا او براحتی نخواهد از این تیم جدا شود. البته مطمئناً دلیل محکم‌تر هم این است که فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا موفق عمل کرد و توانست از مرحله گروهی صعود کند.

حالا هم نکونام با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، امیدوار است بتواند قرمزپوشان اهوازی را به رده‌های بالاتر و حتی قهرمانی آسیا برساند. بر همین اساس، جواد نکونام خیلی دوست دارد در این تیم بماند و این اتفاق بزرگ را رقم بزند.

او فکر می‌کند در ۳ ماهی که قرار است کنار تیم ملی باشد، دستیارانش یعنی حمید رجبی، مهدی هاشمی‌نسب، حسین کعبی و... می‌توانند کار را بخوبی پیش ببرند، اما حمید گرشاسبی فکر می‌کند رفتن نکونام به تیم ملی لطمه خواهد زد و آن را از روزهای خوبش دور خواهد کرد. باشگاه فولاد معتقد است تا الان هم بحث‌هایی که در مورد رفتن نکونام به تیم ملی مطرح شده، به تیم فولاد تا حدودی ضربه زده است و باید زودتر تکلیف مشخص شود.

بر همین اساس گرشاسبی رسماً به فدراسیون فوتبال اعلام کرد جواد نکونام قرار است در اهواز بماند و به کارش ادامه دهد، اما حالا تماس تاج با شرکت فولاد خوزستان دوباره همه چیز را تغییر داده و هیاهوی جدیدی به راه انداخته است.

ضمن اینکه این مسأله ناراحتی گرشاسبی را به‌دنبال داشته است چراکه معتقد است فدراسیون باید مستقیم با خودش مذاکره می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد و آیا نکونام هم در تیم ملی و هم در فولاد خوزستان کار خواهد کرد یا اینکه یک جا را باید انتخاب کند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید