طبق گفته سرهنگ محمدقاسم طرهانی، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران، سارقی که به همدستی دو نفر دیگر ترافیک ساختگی در بزرگراه‌ها ایجادمی‌کردند تا تلفن همراه رانندگان را به سرقت ببرد دستگیر شد.

ایجاد ترافیک ساختگی برای دزدی در بزرگراه چمران تهران

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ «محمدقاسم طرهانی» جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در اتوبان «چمران» به روش موبایل قاپی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری  یوسف آباد برعهده گرفتند و تحقیقات میدانی آغاز شد.

از آنجا که  سرقت‌ها در یک شرایط یکسان اتفاق افتاده بود، تحقیقات پلیسی نشان از این داشت،  3 سارق با استفاده از  2 دستگاه  موتورسیکلت به محل رفته و دو نفر از موتورسواران با ایجاد ترافیک صوری، شرایط سرقت را برای راکب  موتورسیکلت دیگر فراهم می کردند و با قاپیدن تلفن همراه شهروندان از داخل خودروها از محل متواری می شدند.

این مقام انتظامی به شناسایی چهره سارقان و مراقبت‌های ویژه پلیسی اشاره کرد و گفت: روز سه شنبه سارقان که برای سرقت به بزرگراه «چمران» رفته و در تلاش ارتکاب سرقت بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و در یک عملیات غافلگیرانه یکی از راکبان موتورسیکلت دستگیر شد ولی راکب و سرنشین موتورسیکلت دیگر از محل متواری شدند.  

  متهم 32 ساله در تحقیقات اولیه به 10 فقره  سرقت تلفن همراه با همدستی 2 متهم دیگر اعتراف کرد و  تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری متهمان  متواری  در دستور کار قرار دارد، در پایان خاطر نشان کرد: متهم برای گرفتن دستور قضایی روانه دادسرا شد.

کد خبرنگار: ۲۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید