میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در توئیتی اعلام کرد که در جلسه شورای حکام آژانس اتمی قطعنامه‌ای‌ علیه ایران صادر نشد.

قطعنامه‌ای‌ علیه ایران در جلسه شورای حکام آژانس صادر نشد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران بدون صدور قطعنامه‌ای‌ پایان یافت.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در توئیتی نوشت: بحث درباره راستی‌آزمایی و نظارت در ایران در جلسه فعلی شورای حکام آژانس اتمی به پایان رسید. شورا در این خصوص هیچ قطعنامه یا تصمیمی اتخاذ نکرد. فقط تبادل نظرات انجام شد.

خبرگزاری رویترز روز گذشته در گزارشی به نقل از دیپلمات‌ها نوشته بود که تروئیکای اروپا به علاوه آمریکا در حال لابی با دیگر کشورهای عضو شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هستند تا با صدور بیانیه‌ای ایران را برای پاسخگویی درباره سه مکان ادعایی آژانس، تحت فشار قرار دهند.

رویتزر نوشته بود به جای تصویب قطعنامه جدید در نشست جاری شورای حکام،‌ چهار کشور حامی قطعنامه ماه ژوئن شامل انگلیس، فرانسه،‌ آلمان و آمریکا بیانیه‌ای مشترک را تهیه کرده و امیدوارند کشورهای دیگر را نیز با خود همراه کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید