علی صالحی دادستان تهران گفت: خودروهای توقیفی طی 3 روز به نمایندگان سازمان اموال تملیکی تحویل داده می شود و بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودروی توقیفی در گمرکات کشور، به مزایده گذاشته می‌شود.

دستور دادستان تهران برای مزایده خودروهای توقیفی در گمرکات

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دادستان تهران در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف خودروهای توقیف شده سال‌های اخیر، دستور داد تا فرآیند تحویل خودروها از گمرکات، انبارهای عمومی و بنادر تا ۳ روز آینده با همکاری تمام دستگاه‌های متولی اجرا شود.

علی صالحی در جلسه بررسی وضعیت خودورهای توقیفی، بیان کرد: پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر و دستورات وی مبنی بر روشن شدن وضعیت خودروهای توقیفی، حجت بر تمام دستگاه‌ها تمام شده است.

وی افزود: در خصوص فرآیند تحویل خودروها از سوی گمرکات و انبارهای عمومی و بنادر به اموال تملیکی مقرر شد تا سه روز آینده، با اقدامات لازم حتی در تعطیلات پیش رو، خودروها تحویل نمایندگان سازمان اموال تملیکی شود.

دادستان تهران با بیان اینکه بیش از یک هزار دستگاه خودروهای توقیفی در گمرکات کشور به مزایده گذاشته می‌شود، تصریح کرد: نمایندگان سازمان اموال تملیکی با مراجعه به گمرکات محل توقیف، جهت اجرای این دستور نسبت به تحویل خودروهای در محل نگهداری، اقدام کنند.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد تا از روز تشکیل جلسه، فرایند اجرای مزایده آغاز و حداکثر تا مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۵، توسط سازمان اموال تملیکی به پایان رسد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید