مرکز مدیریت راه‌های مازندران، از جزییات محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال از امروز تا یکشنبه ۲۷ شهریور خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های مازندران از امروز تا ۲۷ شهریور + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا یکشنبه ۲۷ شهریور در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۲۷ شهریور ادامه دارد که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز یکشنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه می‌شود.

بر اساس این گزارش در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

محدودیت ترافیکی در جاده چالوس

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای این محدودیت هامنوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید