باتوجه به اینکه کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پیشنهاد لوس بلانکوس را رد کرد و قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد، سرمربی رئال مادرید یکبار دیگر به عدم جذب کیلیان امباپه واکنش نشان داد.

رئال مادرید در روزهای هیجانی به سر می‎‌برد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، رئال مادرید در تابستان گذشته تلاش کرد کیلیان امباپه را به صورت رایگان به خدمت بگیرد، اما مهاجم فرانسوی تصمیم گرفت پیشنهاد لوس بلانکوس را رد کند و به جای آن قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند.

از کارلو آنچلوتی پرسیده شد که آیا رئال مادرید می‌تواند در آینده‌ای نزدیک دوباره برای جذب بازیکن فرانسوی اقدام کند یا خیر، اما سرمربی ایتالیایی تصریح کرد که تیمش از مهاجمان با کیفیتی مانند کریم بنزما، وینیسیوس جونیور و رودریگو برخوردار است.

آنچلوتی به شوخی گفت: "من از این سوال خسته می‌شوم، واقعاً منظورم این است. ما در مورد خط حمله خود، بازیکنان جوانمان هیجان زده هستیم. درست است که کریم ما را بسیار هیجان زده می‌‍کند و وقتی یک بازیکن جوان وارد می‌شود، ما را بسیار بیشتر از بازیکن دیگری که معمولاً در موردش صحبت می‌کنید، هیجان زده می‌کند. ما از کاری که وینیسیوس و رودریگو انجام می‌دهند بسیار هیجان زده هستیم. ما به بازیکنان دیگر فکر نمی‌کنیم."

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید