به گفته محمد خانچی فرمانده قرارگاه اربعین، مرز چذابه از لحاظ خدمت رسانی به زائران اربعین بسیار مناسب است و زائران اربعین برای برگشت به کشور از این مرز عبور کنند.

توصیه‌های مهم به زائران اربعین درباره نحوه بازگشت به کشور

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خانچی فرمانده قرارگاه اربعین گفت: زیرساخت‌های گذرگاه مرزی چذابه نسبت به سایر گذرگاه‌های مرزی کشور مطلوب‌تر بوده به طوری که تاکنون تردد زائران اربعین در این مرز روان بوده و با مشکلی روبه‌رو نبوده است.

او در خصوص ترافیک جاده‌های منتهی به گذرگاه چذابه بیان کرد: ترافیک محور چذابه - بستان - الوان - شوش و چذابه - بستان - سوسنگرد - حمیدیه - اهواز بسیار روان است و زائران بدون محدودیت زمانی می‌توانند در این محورها تردد کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه در ادامه با بیان اینکه ۲۲۰ موکب اربعین در نزدیکی چذابه در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند، افزود: چذابه در میان مرزهای شش‌گانه کشور مناسب‌ترین زیرساخت‌ها را دارد.

به گفته آقای خانچی، وضعیت امنیتی مرز چذابه در بهترین حالت قرار دارد و در ایام اربعین نیز با هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده، خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف درمانی، امدادی، خدمات پلیس، آب‌رسانی و فاضلاب انجام شده است.

این مقام مسئول در پایان از زائران اربعین حسینی خواست سفر خود را مدیریت کنند و بازگشت خود را به ۲ روز مانده به اربعین موکول نکنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید