۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 55388201

خرید کردن از قشم علاوه بر دیدن جاذبه‌های گردشگری آن جذاب و پرطرفدار است و با ما همراه باشید تا از بازار لوازم خانگی قشم بیشتر بدانیم.

بازار لوازم خانگی قشم

سلام نو _ سرویس گردشگری: جزیره قشم دارای شرایط مطلوب محیطی و منطقه‌ای است از این رو بسیاری دوست دارند درباره بازار لوازم خانگی قشم اطلاعات بیشتری کسب کنند و بدانند از کجا می‌توان خرید کرد و با توجه به فاکتورهای نظیر کیفیت و بودجه مورد نظر برای خرید، بهترین بازار را تعیین کنند. قشم نه تنها مملو از زیبایی و جاذبه‌های گردشگری است بلکه مراکز خرید متعددی در زمینه لوازم خانگی دارد و همین سبب شده تا سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب کند. در ادامه به چند مرکز لوازم خانگی اشاره می‌شود.

بهترین بازار لوازم خانگی قشم

بازار ستاره قشم: بازاری با تنوع جنس بالا که امکان پیدا کردن برندهای معروف و معتبر در زمینه لوازم خانگی در آن زیاد است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه اجناس از ویژگی‌های بازار ستاره قشم است و وجود ۶۴۱ واحد تجاری در سه طبقه آن صنف‌های دیگر را نیز در برگرفته. ساعت کاری ستاره قشم از ۹ صبح تا ۱۲ شب است و این بازار در بلوار ولیعصر قشم، بالاتر از میدان گل‌ها واقع شده.

بازار لوازم خانگی قشم
بازار بین‌المللی ستاره قشم

سیتی سنتر: به گونه‌ای این مرکز خرید به عنوان بهترین بازار لوازم خانگی قشم فعالیت می‌کند، این بازار قدیمی و مشهور دارای دو مرکز به نام سیتی سنتر ۱ و ۲ است که هر یک دو طبقه تجاری دارند و به وسیله یک پل به یکدیگر متصل می‌شوند. علاوه بر لوازم خانگی، امکان خرید پوشاک و بدلیجات نیز در آن وجود دارد و گفتنی است این بازار با داشتن بولینگ، شهربازی و رستوران خرید را برای شما دلچسب‌تر می‌کند.

پردیس قشم: بازاری با کالاهای با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب و بعضا ارزان که می‌توان در آن برندهای مختلف لوازم خانگی را به راحتی پیدا کرد. پردیس علاوه بر اینکه بازار لوازم خانگی قشم است یک مرکز برای خرید پوشاک نیز محسوب می‌شود و در دو بازه ۹:۳۰ صبح تا ۲ ظهر و ۵ بعد از ظهر تا ۱۲ شب در بلوار ولیعصر، چهارراه پردیس فعالیت می‌کند.

مرکز تجاری دو دلفین: اگر به دنبال مرکز خریدی هستید تا عنوان بزرگترین بازار لوازم خانگی قشم را به خود اختصاص دهد به مرکز تجاری دو دلفین مراجعه کنید. این بازار با داشتن ۶ طبقه مغازه و فروشگاه نه تنها امکان خرید لوازم خانگی را به سهولت فراهم کرده بلکه در زمینه‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، ساعت و زیورآلات نیز محصولات خوب و باکیفیتی عرضه می‌کند. دو دلفین بین ۹:۳۰ صبح تا ۱۱ شب در درگهان قشم، خیابان ناخدا فعال است.

مرکز خرید خلیج فارس: یک ساختمان ۴ طبقه که دو طبقه اول آن دارای ۸۰ واحد تجاری و فروشگاه در زمینه لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و پوشاک است، طبقه آخر این مرکز رستوران مجموعه قرار گرفته که امکان صرف غذا بعد از خرید از بازار لوازم خانگی قشم را فراهم می‌کند. خلیج فارس از ۱۰ صبح تا ۲ ظهر و از ۵:۳۰ عصر تا ۱۰ شب در بلوار ولیعصر قشم، بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها کالاهای خود را ارائه می‌دهد.

پرشین گلف، زمرد و دریا از دیگر مراکز تجاری قشم هستند که وسایل و لوازم برقی و خانگی را با قیمت مناسب و کیفیت خوب به فروش می‌رسانند.

بهترین زمان برای خرید در قشم

قشم دارای آب‌وهوای گرم و مرطوب و میانگین دمای سالیانه در آن ۲۶ درجه سانتی‌گراد است، با این حال اختلاف دما در روز و شب به ۱۵ درجه می‌رسد و اختلاف درجه حرارتی در فصول گرم و سرد نیز نسبتا زیاد است. بازه دهمین روز تیرماه تا دهمین روز شهریورماه گرم‌ترین زمان قشم در طی سال محسوب می‌شود و دی و بهمن‌ماه سردترین زمان سال هستند. با توجه به گرمای شدید هوا در تابستان، حجم گردشگر کاهش پیدا می‌کند و قیمت‌ها به طرز چشم‌گیری پایین می‌آید و در همین زمان بسیاری از فروشگاه تخفیف‌هایی را برای اجناس خود در نظر می‌گیرند و به لحاظ قیمتی بهترین زمان برای خرید از بازار لوازم خانگی قشم تابستان است.

بازار لوازم خانگی قشم
مجتمع تجاری پردیس قشم
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید