در جریان شکست بارسلونا در برابر بایرن مونیخ در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، ژاوی سرمربی بارسلونا به شدت از دست شاگردانش عصبانی است.

 ژاوی از شکست مقابل بایرن‌مونیخ به شدت عصبی شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، شب گذشته در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در حساس ترین بازی بارسلونا میهمان بایرن مونیخ بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. ژاوی که با امیدهای زیادی تیمش را روانه میدان کرده بود از شکست شاگردانش عصبانی است و آن‌ها را لایق پیروزی می داند. هافبک سابق بارسلونا در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی گفت: من عصبانی ام، واقعا عصبانی‌ام. اصلا دوست ندارم ببازم و ما لایق این باخت نبودیم. به نظرم بارسلونا تیم بهتر میدان بود و حریف کاری برای انجام دادن نداشت. ما بهتر بودیم اما اینجا لیگ قهرمانان اروپاست و همیشه تیم بهتر پیروز نمی شود.

اسطوره باشگاه بارسلونا ادامه داد: عملکردمان خوب بود، اما نتیجه بد. ما یک فرصت طلایی داشتیم تا در این استادیوم پیروز شویم اما در نهایت با شکست از زمین خارج شدیم. من واقعا عصبانی هستم.

بارسلونا سال گذشته در دو مسابقه مقابل بایرن قرار گرفت که در هر دو بازی شکست خورد. اما عملکرد آن‌ها در بازی شب گذشته نشان دهنده تاثیر خوب ژاوی روی ترکیب این تیم بوده است. آن‌ها که در لیگ با فاصله بسیار کم رئال مادرید را دنبال می‌کنند به همراه بایرن و اینترمیلان در گروه مرگ رقابت‌های لیگ قهرمانان قرار گرفته اند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید