۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 55388164

جزیره زیبا قشم علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بی‌نظیر خود مملو از مراکز خرید است، با ما همراه باشید تا بیشتر درباره خرید از قشم و درگهان بدانیم.

خرید از قشم و درگهان

سلام نو _ سرویس گردشگری: قشم دارای جاذبه‌های بی‌بدیل طبیعی و گردشگری است و سالانه بسیاری از مسافران و گردشگران برای تجربه و بازدید از همین جاذبه‌ها قدم به این جزیره می‌گذارند، خوب است بدانیم قشم به دلیل قرارگیری در منطقه آزاد به نحوی محل ورود بسیاری از کالاهای خوب و باکیفیت به ایران محسوب می‌شود و از این رو مراکز خرید و پاساژهای متعددی این اجناس و اقلام متنوع را به صورت عمده یا خرده به فروش می‌رسانند در نتیجه اگر به دنبال یک خرید کیفی و قیمت مناسب هستید خرید از قشم و درگهان را از دست ندهید.

مقایسه خرید از قشم و درگهان

برای خرید از قشم و درگهان نیاز است بدانیم دو بازار قدیمی و سنتی در هر از این شهرها وجود دارد که تمام نیازهای روزمره اهالی را مرتفع می‌کنند، این در حالی است که در قشم و نیز در درگهان مراکز خرید و پاساژهای بسیاری در زمینه‌های مختلف وجود دارد و می‌توان به صورت عمده و خرده از فروشگاه‌ها و مغازه‌های آن خرید مطلوبی انجام داد. گفتنی است مراکز خرید در درگهان در یک محدوده قرار دارد و به سهولت می‌توان بین آن‌ها جابه‌جا شد، اما مرکزهای خرید قشم در خیابان‌ها و بلوارهای متفاوتی واقع شده و در یک محدوه نیستند.

خرید از قشم و مراکز آن

ستاره قشم: این بازار بین‌المللی در ۳ طبقه، ۶۴۱ واحد تجاری دارد و امکان خرید در تمام زمینه‌ها در آن مهیا است. وجود امکاناتی نظیر رستوران سنتی، کافه تریا، فست فود، آرایشگاه زنانه و مردانه، بازی‌های رایانه‌ای، سالن بیلیارد، شعب بانکی و موزه حیوانات تاکسی درمی سبب شده مسافران زیادی برای خرید به این محل جذب شوند. ستاره قشم بین ۹ صبح تا ۱۲ شب فعالیت می‌کند و در بلوار ولیعصر جزیره قشم، بالاتر از میدان گل‌ها قرار دارد.

سیتی سنتر: مجموعه سیتی سنتر ۱ و ۲ از مدرن‌ترین مرکزهای خرید قشم به شمار می‌آید که در دو سوی خیابان قرار گرفته به وسیله یک پل به یک‌دیگر مرتبط می‌شود. در سیتی سنتر علاوه بر خرید پوشاک و بدلیجات می‌توان به شهربازی و بولینگ آن مراجعه کرد و لحظات هیجان‌انگیزی را تجربه کرد. این مرکز خرید در دو بازه زمانی ۱۰ صبح تا ۲ ظهر و ۵ بعد از ظهر تا ۱۲ شب در بلوار ولیعصر، نبش خیابان دریا فعال است.

خرید از قشم و درگهان

مرکز خرید فردوسی: یک گزینه مطلوب برای خرید ارزان لباس زنانه و مردانه و وسایل ورزشی و ماشین شارژی است. این مرکز در دو بازه ۹:۳۰ صبح تا ۲ ظهر و ۵ بعد از ظهر تا ۱۱:۳۰ شب در بلوار ولیعصر قشم، بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها فعالیت می‌کند.

مراکز خرید درگهان

مرکز خرید دو دلفین: مرکزی با سابقه ۱۵ سال فعالیت در ۶ طبقه که امکان خرید پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل کودک و اسباب‌بازی، تجهیزات کامپیوتری و موبایل را فراهم کرده است. در این مرکز در طبقه آخر فودکورتی وجود دارد که می‌توان حین و بعد از خرید با خوردن غذاهای متفاوت در آن خستگی به در کرد. دو دلفین از ۹:۳۰ صبح تا ۱۱ شب در خیابان ناخدا در درگهان باز است.

خرید از قشم و درگهان

پاساژ نخل: به زعم بسیاری این پاساژ از زیباترین مرکزهای خرید درگهان به شمار می‌رود و به دلیل کیفیت بالای اجناس در آن به نسبت دیگر مراکز اقلام با قیمت بیشتری عرضه می‌شود. این پاساژ دو طبقه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب در خیابان ناخدا دایر است.

مرکز خرید اطلس: بازاری بزرگ مناسب خرید کیف و کفش اسپرت و مجلسی با قیمت خوب و منطقی. اگر به دنبال خرید کفش باشید پیشنهاد می‌کنیم مستقیم به طبقه منفی یک بروید و با حداقل قیمت کفشی با کیفیت تهیه کنید. اطلس بین ۹ صبح تا ۱۰ شب در خیابان ناخدا فعال است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید