همان طور که می دانید کامپوزیت یکی از کارهایی ست که افراد برای زیبایی دندان های خود از آن استفاده می نمایند به عبارتی افرادی که مایل هستند طرح لبخند خود را زیبا تر نمایند با مراجعه به متخصص دندان پزشک درخواست می کنند که دندان های آن ها را کامپوزیت نمایند.

رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه

اما کامپوزیت نیز مانند تمامی کار های زیبایی دیگر نیازمند به مراقبت است. مراقبت هایی که سبب جلوگیری از رنگ گرفتگی و بو گرفتگی کامپوزیت می شود. در چنین حالتی بهتر است پیشگیری نموده تا نیازمند به درمان نباشید. اما ممکن است با تمام مراقبت ها یا مراقب نبودن ها عوامل متعددی سبب زرد شدن رنگ دندان شوند. در چنین حالتی چه باید بکنید؟ این مقاله راهنمای شماست در زمینه ی رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه. پس با آن همران باشید

چرا رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه؟  

رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه مزایای بسیاری دارد که می توان در اینجا به چند مورد از این موارد بسیار اشاره نمود. این موارد کاملا عقلانی و مشخص هستند چرا که خودتان نیز می توانید به این نتایج برسید. حال کافی ست که این مطلب را دنبال کنید تا با خیالی آسوده و با آگاهی بیشتر این کار را انجام دهید. کامپوزیت از برترین راه های زیبایی لبخند است و جهت یافتن قیمت نیز می توانید به روی قیمت کامپوزیت دندان جلو کلیک فرمایید.

  • کاهش هزینه های موجود در دندان پزشکی (با استفاده از خدمات دندان پزشکی برای از بین بردن زردی دندان، باید هزینه های بسیاری را پرداخت نمایید که در دراز مدت هزینه های سنگین خواهد بود پس می توان رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه را یکی از راه های سیو نمودن پول و هزینه نیز دانست)
  • کاهش اتلاف وقت (با از بین رفتن نیاز به رفت و آمد، وقت گیری از دندان پزشکی و منتظر ماندن برای رسیدن نوبتتان در مطب دکترتان می توانید به دیگر کار های شخصی خود رسیدگی نمایید. از بهترین کارهایی ست که می توانید در حق خود و این موهبت الهی (یعنی زمان که دیگر جایگزینی ندارد) بکنید)
  • باز بودن دستتان برای انتخاب زمان (صبح زود، نیمه های شب! هر زمان که مایل باشید می توانید از این مورد استفاده نمایید. با همین حالت می توانید خود را از درگیر زمان بودن برهانید و بهترین زمان را در اوقات ب کاری خود برای کارتان انتخاب نمایید)
  • و...

روش های گوناگون رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه

حال بهتر است به انواع روش های ممکنی بپردازیم که با استفاده از آن می توان  رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه را داشت و از بالا ترین کیفیت و سفید ترین کامپوزیت ممکن خود بهره مند شوید. در این بخش می خواهیم بگوییم که چه کنید تا بتوانید زردی کامپوزیت خود را در منزل از بین ببرید. در ابتدا به صورت اشاره ای تیتر وار به بیان آن خواهی پرداخت و سپس به این مورد می پردازیم که به هر کدام از موارد را لازم است به چه صورتی انجام دهید. در این جا فرصت اشاره ی تیتروار است، پس ادامه مطلب را دنبال فرمایید

رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه

  • استفاده از خمیر دندان های مخصوص رفع زردی کامپوزیت
  • ترک نمودن، سیگار نکشیدن و مصرف نکردن قهوه به میزان بالا
  • استفاده از دستگاه های سفید کننده که توسط متخصص دندانپزشکتان تجویز و یا تایید شده باشد

لازم است بدانید که به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نباید برای سفید کردن دندان هایتان به جوش شیرین و ... روی بیاورید چرا که این موارد تنها و تنها با اسیدی بودنشان سبب آسیب به کامپوزیت می شوند. علاوه بر آسیب به کامپوزیت به دندان های طبیعی که از بالا ترین میزان استحکام و کیفیت برخوردار هستند نیز آسیب می رسانند. پس به هیچ عنوان گول صحبت ها و تبلیغات موجود در فضای مجازی را نخورید و دست به کار های غیر علمی و زرد نزنید

حال فرصت آن است که به ۳ موردی که برای رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه ذکر شد به صورت کامل بپردازیم تا بتوانید با بهترین شکل ممکن به دندان های خود رسیدگی نمایید و لذت زیبایی آن را به خود هدیه کنید. جهت یافتن اطلاعات جامع تر، دقیق تر و کامل تر می توانید ادامه مطلب را با دقت بالا تری مطالعه فرمایید

استفاده از خمیر دندان های مخصوص رفع زردی کامپوزیت

خمیر دندان های بسیاری در بازار هستند که علت ساختشان همین از بین بردن و رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه است! یعنی نمی توان آن ها را به روی دندان معمولی استفاده نمود و گاهی نیز این امکان نیز در آن ها وجود دارد اما به طور کل باید بدانید که استفاده از خمیر دندان های مخصوص در منزل می تواند یکی از بهترین راه ها و بهترین روش های رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه باشد که به قول معروف مو لای درز این روش نمی رود. البته که باید پیش از استفاده نمودن از انواع این خمیر دندان ها تایید مناسب بودنشان را از متخصص خود و دندان پزشک مخصوص خود بگیرید تا با این شرایط، اتخابی مناسب داشته باشید و به جای بهبود بخشیدن دچار آسیب زدگی نشوید

این خمیر دندان ها در برند های مختلفی در بازار موجود هستند که می توانید با مشورت از متخصص خود بهترین برند برای دندان خود را انتخاب نمایید تا بهترین حالت ممکن یک دندان را به لبخند خود ارائه نمایید.

باز هم تایید و تاکید می شود که زیر نظر پزشک انتخاب نمودن این خمیر دندان ها یک امر واجب و مهم است پس آن را به هیچ عنوان سهل نگیرید.

رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه

ترک نمودن، سیگار نکشیدن و مصرف نکردن قهوه به میزان بالا

این عمل نوعی پیش گیری برای از بین بردن و رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه است. به عبارتی شما با نکشیدن سیگار و با مصرف ننمودن میزان قهوه ی بسیار می توانید کمترین میزان ممکن زردی را به دندان های خود برسانید اما این موضوع که نوعی پیش گیری است به چه علت وارد بخش رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه شده است؟ در این جا اعلام می کنیم که این روش گر چه عضوی از اعضا پیشگیری نمودن است اما تنها و تنها برای پیش گیری نیست

شما می توانید از سیگار نکشیدن و قهوه نخوردن به عنوان یک روش رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه استفاده نمایید. به عبارتی پس از توقف در سیگار کشیدن و خوردن قهوه می توانید جلوی زرد تر شدنِ دندان های خود را بگیرید.

این روش بیشتر برای پیشگیری است و نه برای رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه اما می توانید برای همین مورد نیز از آن استفاده نمایید.

استفاده از دستگاه های سفید کننده که توسط متخصص دندانپزشکتان تجویز و یا تایید شده باشد

دستگاه ها معمولا برای افرادی که دارای میزان کمی از زردی دندان هستند پیشنهاد نمی شود. اما ممکن است یک متخصص تشخیص دهد که می توانید از این شیوه در مطب و یا به عنوان راه رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه استفاده نمایید. برای آن که تشخیص دهید شما در کدام یک از این دسته ها قرار می گیرید می توانید با مشورت دندان پزشک خود بهترین روش برای از بین بردن زردی کامپوزیتتان را بیابید و از آن نهایت بهره و استفاده را ببرید.

این مقاله به شرح انواع راه های رفع زردی کامپوزیت دندان در خانه و همچنین در مورد علت چرایی انجام رفع زردی در منزل توضیحاتی داد تا بتوانید با به کار گیری آن ها دندان های کامپوزیتی سفید و به دور از زردی ای داشته باشید امید است که توانسته باشد راهنمای مناسبی برای شما باشد.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    0 0
    جوش شیرین اسیدی نیست قلیای است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید