تکمیل این سفر در تاریخ دانمارک، یک نمایشگاه قوم‌نگاری عالی با اقلامی از گرینلند، آسیا و آفریقا و سایر موارد است. در موزه کودکان، بچه‌ها کارهای زیادی برای انجام پیدا می‌کنند.

۵ جاذبه گردشگری برتر در دانمارک + عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: جذابیت‌های فراوان دانمارک به‌ویژه در سال‌های اخیر برای مخاطبان جهانی آشکار شده است. اسکاندیناوی دارای سواحل باشکوه، قلعه‌های افسانه‌ای زیبا، جنگل‌های سرسبز، آب‌وهوای معتدل، شهروندانی مهماننواز و شادی‌های مسری است.

برای دوستداران ادبیات، بازدید از اودنسه، زادگاه داستان‌نویس چیره‌دست هانس کریستین اندرسن، ضروری است.

اعتبار زیست‌محیطی دانمارک در سراسر سرزمین آشکار است. در کپنهاگ، دوچرخه بر ماشین اولویت دارد و مسلما بهترین راه برای کشف این شهر جمع‌وجور و زیبا است. علاوه بر همه این‌ها، غذاهای افسانه‌ای دانمارک فوق‌العاده هستند.

مکان موردعلاقه خود را برای بازدید از این کشور، با لیست ما از برترین جاذبه‌های دانمارک بیابید.

باغ تیوولی، کپنهاگ

۵ جاذبه گردشگری برتر در دانمارک + عکس

تیوولی که قدمت آن به سال ۱۸۴۳ برمی‌گردد، الهام‌بخش پارک‌های موضوعی مشهور جهانی دیزنی است و در اینجا طیف وسیعی از جاذبه‌ها ازجمله ترن هوایی، میدان‌ها، تئاترهای عروسکی، رستوران‌ها، کافه‌ها، باغ‌ها و غرفه‌های غذا را خواهید دید.

تیوولی که در سراسر جهان شناخته شده است، در فیلم‌های متعددی ظاهر شده است و نماد واقعی شهر است. در شب نمایش‌های آتش‌بازی آسمان را روشن می‌کند و در زمستان، باغ‌ها با چراغ‌هایی برای فصل کریسمس تزئین می‌شوند. در طول تابستان، می‌توانید در شب‌های جمعه کنسرت راک رایگان تماشا کنید.

کاخ کریستینزبورگ، کپنهاگ

۵ جاذبه گردشگری برتر در دانمارک + عکس

در مرکز کپنهاگ مقر دولت دانمارک را خواهید دید. کریستینزبورگ با بیش از ۸۰۰ سال تاریخ، پایگاه قدرت پادشاهی دانمارک است و اکنون محل استقرار پارلمان، دفتر نخست‌وزیری و دادگاه عالی است.

طرفداران مجموعه تلویزیونی بورگن با این صحنه آشنا خواهند شد. چندین بال هنوز توسط خانواده سلطنتی استفاده می‌شود و بسیاری از آن‌ها برای عموم آزاد است. اسقف آبسالون در سال ۱۱۶۷ استحکامات شهر را در اینجا ساخت و بازدیدکنندگان می‌توانند خرابه‌های قلعه اسقف را که در قرن چهاردهم ویران شد و همچنین قلعه قرون‌وسطایی را مشاهده کنند.

موزه ملی دانمارک، کپنهاگ

۵ جاذبه گردشگری برتر در دانمارک + عکس

با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از باغ‌های تیوولی به موزه ملی می‌رسید که به تاریخ و فرهنگ دانمارک می‌پردازد. این موزه مجموعه‌ای چشمگیر از مصنوعات دانمارکی، ازجمله ارابه خورشیدی ۲۰۰۰ ساله، چینی و نقره دانمارکی و تزئینات کلیسای رومی و گوتیک را به نمایش می‌گذارد. مجموعه‌های دیگر لباس‌های مربوط به قرن ۱۸ و ۱۹ و همچنین مبلمان آنتیک را برجسته می‌کنند.

تکمیل این سفر در تاریخ دانمارک، یک نمایشگاه قوم‌نگاری عالی با اقلامی از گرینلند، آسیا و آفریقا و سایر موارد است. در موزه کودکان، بچه‌ها کارهای زیادی برای انجام پیدا می‌کنند. آن‌ها می‌توانند لباس دورهمی بپوشند، از کشتی وایکینگ‌ها بالا بروند و از کلاس درس به سبک دهه ۱۹۲۰ بازدید کنند.

موزه فضای باز، لینگبی

۵ جاذبه گردشگری برتر در دانمارک + عکس

کمی بیش از ۱۵ کیلومتر خارج از کپنهاگ، موزه فضای باز، بخشی از موزه ملی دانمارک را خواهید دید که برای بسیاری از بازدیدکنندگان دانمارک ضروری است. در این ˮموزه زنده“ که ۳۵ هکتار مساحت دارد، خانه باغها، ساختمان‌های کشاورزی و آسیاب‌های معتبر از سراسر کشور وجود دارد.

همچنین گونه‌های باستانی حیوانات اهلی، باغ‌های تاریخی باشکوه، خانه‌های قدیمی جوی از شلسویگ-هولشتاین و سوئد و همچنین مکان‌های پیک‌نیک متعدد وجود دارد. حتی می‌توانید با کالسکه اسبی در اطراف محوطه گشت بزنید.

خانه لگو، بیلوند

۵ جاذبه گردشگری برتر در دانمارک + عکس

خانه لگو در بیلوند، زادگاه آجر نمادین لگو، یک جاذبه خانوادگی است که همه سنین از آن لذت خواهند برد. کسانی که بودجه کمی دارند یا به‌سرعت از آنجا عبور می‌کنند، می‌توانند از مناطق بدون ورودی که شامل ۹ زمین‌بازی موضوعی است، دیدن کنند.

گردشگران همچنین می‌توانند برای کاوش در مناطق مختلف این مکان، که هرکدام رنگ‌های آجری کلاسیک را نشان می‌دهند، ورودی بخرند: قرمز برای خلاقیت، سبز برای ایفای نقش، آبی برای چالش‌های شناختی و زرد برای احساسات. بازدیدکنندگان همچنین فرصتی دارند تا همه‌چیز را در مورد تاریخچه لگو و بنیان‌گذاران آن بیاموزند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید