به دنبال درگیری‌های شدید شامگاه دوشنبه ارمنستان و جمهوری آذربایجان، ارمنستان از تلفات درگیری با جمهوری آذربایجان خبر داد.

آمار تلفات انسانی ارمنستان در درگیری با جمهوری آذربایجان

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، خبرگزاری رویترز نوشت: نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان تلفات این کشور طی درگیری‌های شدید شامگاه دوشنبه (دیشب) با جمهوری آذربایجان را اعلام کرد.

منابع رسانه‌ای در ایروان خبر دادند، نخست‌وزیر ارمنستان در پارلمان این کشور حضور یافت و برای قانونگذاران این کشور درباره درگیری‌های شدید با جمهوری آذربایجان توضیحاتی ارائه داد.

 ۴۹ سرباز در درگیری‌ها کشته شدند

نیکول پاشینیان در پارلمان ارمنستان اعلام کرد که ۴۹ سرباز ارمنستانی در جریان درگیری‌های شامگاه دوشنبه (دیشب) کشته شدند.

به گفته نخست‌وزیر ارمنستان، نظامیان جمهوری آذربایجان شب گذشته به مواضع ارمنستان حمله کردند. نیکول پاشینیان با بیان اینکه درگیری مرزی ادامه دارد، تصریح کرد که شدت درگیری‌ها کاهش یافته است.

تاکید نخست‌وزیر ارمنستان بر کشته شدن ۴۹ نیروی نظامی این کشور در شرایطی انجام شده که پیش از این وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که درگیری‌های شب گذشته از نیروهای نظامی ارتش این کشور تلفات گرفته است.

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه خود بدون اشاره دقیق به تعداد تلفات این کشور، نیروهای نظامی ارمنستان را عامل آغاز این درگیری‌ها خوانده بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید