۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 55388013

باتوجه به اینکه توماس توخل، اخراج شده است گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا، این اخراج موجب درخشش کریستین پالیسیچ است و بهترین فرصت برای این بازیکن است.

شانس درخشش کریستین با اخراج توخل

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا اخراج توماس توخل را به نفع بازیکن این تیم می‌داند. پالیسیچ این فصل تنها ۱۵۵ دقیقه در لیگ برتر انگلیس بازی کرده و تنها در یک بازی در ترکیب اصلی چلسی بوده است. با این حال تغییراتی که آبی‌های لندنی پشت سر گذاشته‌اند می‌تواند به سود او تمام شود. توماس توخل جای خود در صندلی هدایت چلسی را به گراهام پاتر داد. برهالتر در این باره گفت: از اینکه یک مربی شغل خود را از دست داده خوشحال نیستم. اما این به معنی شانس بیشتر برای کریستین خواهد بود. او بازیکنی است که ثابت کرده می‌تواند در سطح لیگ جزیره بازی کند پس این تغییر مثبت است. حال باید صبر کنیم و ببینیم.

پالیسیچ در پیروزی ۲ بر یک چلسی مقابل وست هام به میدان رفت اما برای رسیدن به جایگاه ثابت در تیم تقلا می کند. پاتر در اولین بازی به عنوان سرمربی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سالزبورگ خواهد رفت و باید دید آیا از پالیسیچ استفاده خواهد کرد یا خیر.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید