باتوجه به اینکه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص ریاست آکادمی ملی المپیک به نتیجه نرسیدند قرار است تا به نتیجه رسیدن اعضای هیات اجرایی برای آکادمی ملی المپیک سرپرست تعیین شود.

 برای آکادمی ملی المپیک سرپرست انتخاب خواهد شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در جلسه امروز (سه‌شنبه) خود در مورد ریاست آکادمی ملی المپیک صحبت کرد که البته اعضا به نتیجه نرسیدند و قرار شد در این مورد بررسی‌های بیشتری انجام شود.

به نظر می رسد که قرار است محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک فعلا برای آکادمی ملی المپیک سرپرست تعیین کند تا در نهایت اعضای هیات اجرایی در مورد انتخاب رییس به نتیجه برسند.

با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی هانگژو و همچنین آغاز مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴، نوع فعالیت آکادمی ملی المپیک اهمیت زیادی دارد و باید فردی انتخاب شود که از توانایی علمی و عملی لازم برخور دار باشد بنابراین این انتظار هست که هیات اجرایی فردی را انتخاب کند که تحولاتی را در ارائه خدمات به تیم های ورزشی ایجاد کند.

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تصمیم‌گیری در مورد رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرستی کاروان ایران در بازی های آسیایی را به جلسه بعد موکول کرد. در مورد نحوه فعالیت کمیسیون‌ها و اینکه چه افرادی در کمیسیون مشغول به کار شوند نیز در جلسات بعدی تصمیم گیری خواهد شد.

شنیده می‌شود برخی افراد از وزارت ورزش در دوره قبل که اکنون سمت خاصی ندارند، برای ریاست آکادمی ملی المپیک تمایل زیادی نشان داده‌اند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید