در ویدیو زیر شاهد تصاویری هولناک از کشف سر مار در غذای مهماندار هواپیما خواهید بود که باعث تعجب و شگفتی همگان شده است.

تصاویر هولناک از لحظه پیدا شدن سر و کله یک مار در غذای مهماندار هواپیما! + فیلم

به گزارش سلام نو، در حالی که هواپیما در آسمان بود، خدمه نشستند تا ناهار بخورند، که به نظر می‌رسید شامل یک نوشیدنی، سالاد، رول نان و یک غذای داغ از پاستا و سبزیجات است. مهماندار حدود نیمی از وعده غذایی خود را خورده بود که سر خزنده را در ته ظرف غذا کشف کرد.

بسیاری از افراد داستان‌های ترسناکی در مورد غذای خطوط هوایی دارند، اما شاید هیچ کس نمی‌تواند ادعایی به اندازه یک مهماندار هواپیمایی در مسیر آنکارا به دوسلدورف را داشته باشد. او سر بریده شده یک مار را در ناهار خود پیدا کرد.

به گزارش فرارو، در ویدئوی منتشر شده از سوی این مهماندار نشان می‌دهد که چگونه سر مار بین پاستا و سبزیجات پنهان شده بود.

خدمه خطوط هوایی در ۲۱ ژوئیه در حال انجام پرواز از آنکارا پایتخت ترکیه به دوسلدورف آلمان بودند که این کشف وحشتناک انجام شد. پرواز XQ۷۹۴ در ساعت ۳:۳۰ صبح به وقت محلی ترکیه، یک سفر سه ساعته و ۴۵ دقیقه‌ای به غرب آلمان داشت.

در حالی که هواپیما در آسمان بود، خدمه نشستند تا ناهار بخورند، که به نظر می‌رسید شامل یک نوشیدنی، سالاد، رول نان و یک غذای داغ از پاستا و سبزیجات است. مهماندار مورد نظر حدود نیمی از وعده غذایی خود را خورده بود که سر خزنده را در ته ظرف غذا کشف کرد.

ترکیه خانه چندین گونه بومی مار - برخی از آن‌ها سمی - است، اگرچه هیچ کدام به وضوح با مارهای موجود در پرواز مطابقت ندارد.

هواپیمایی سان‌اکسپرس اعلام کرده که شرکت کترینگ خود را تا زمانی که تحقیقات انجام شود، تعلیق کرده است.

این اولین بار نیست که مشکلاتی در وعده‌های غذایی این شرکت ایجاد می‌شود، پیش از این حلزون‌ها و کپک‌ها توسط کارکنان پیدا شده بود.

سخنگوی این شرکت هواپیمایی گفت: اولویت اصلی ما این است که خدماتی که در هواپیما به مهمانان خود ارائه می‌دهیم با بالاترین کیفیت باشد و هم مهمانان و هم کارکنان ما یک پرواز راحت و ایمن داشته باشند. ادعاها و انتشار آن در مطبوعات در مورد سرویس غذا در هواپیما کاملاً غیرقابل قبول است و تحقیقات دقیقی آغاز شده است. تا زمان انجام تحقیقات، کلیه اقدامات و اقدامات پیشگیرانه از جمله توقف عرضه محصول مربوطه به سرعت انجام شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید