۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 55387904

بازار درگهان مجموعه‌ای از مراکز خرید و پاساژهای مختلف است که کالاهای با کیفیت و متنوع ارائه می‌دهد، با ما همراه باشید تا بازار درگهان قشم پوشاک را بیشتر بشناسیم.

بازار درگهان قشم پوشاک

سلام نو _ سرویس گردشگری: درگهان شهری است در نزدیکی قشم و بازار درگهان قشم پوشاک از جمله بازارهای جذاب این منطقه است، چرا که امکان خرید عمده و تک کالاهای باکیفیت با قیمت مناسب و منطقی در آن وجود دارد. قشم به داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان و طبیعت بی‌نظیر شهرت دارد در صوتیکه منطقه درگهان آن در اکثر صنف‌ها مرکز خرید و اقلامی با قیمت درخور توجه و کیفیت مطلوب دارد به خصوص در حوزه پوشاک که سال‌ها بسیار قوی و متنوع ظاهر شده است و از گزینه‌های خوب برای خرید به شمار می‌رود.

درگهان کجاست؟

درگهان یکی از شهرهای استان هرمزگان است. این شهر در غرب شهر قشم قرار گرفته و با آن ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. از آنجایی که درگهان دارای مراکز خرید مختلفی می‌باشد گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند. بسیاری از فروشندگان از شهرهای مختلف ایران برای خرید عمده‌ای کالا به شهر درگهان قشم می‌روند. درگهان تا پیش از سال ۱۳۸۵ یک روستا بود اما با احداث پاساژهای مختلف، روز به روز به جمعیت این نقطه اضافه شد. نهایتاً در سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت شهر درگهان به حدود ۱۴۵۰۰ نفر رسید. اگر قصد رفتن به درگهان را دارید بد نیست بدانید فاصله قشم تا درگهان چند کیلومتر است. همچنین بهتر است بدانید فاصله فرودگاه قشم تا درگهان چند کیلومتر است.

خرید پوشاک از بازار درگهان قشم

در راستای بازار درگهان قشم پوشاک خوب است بدانیم بسیاری از مراکز خرید و پاساژها به صورت اختصاصی در زمینه پوشاک فروش دارند و به نحوی بورس آن محسوب می‌شوند این در حالی است که تعدادی دیگر از این مراکز در چند زمینه از جمله پوشاک فعالیت می‌کنند از این رو پیشنهاد می‌شوند برای خرید لباس در وهله اول به مرکز خریدهایی مراجعه شود که دارای انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه و مجلسی هستند و فعالیتی در زمینه‌های دیگر ندارند. لازم به ذکر است تمامی پاساژها و مرکزهای خرید درگهان به هم نزدیک هستند و در یک محدود مختصاتی قرار دارند.

بازار درگهان قشم پوشاک

مراکز خرید در بازار درگهان قشم پوشاک

در بازار درگهان قشم پوشاک چندین مرکز خرید وجود دارد که می‌توان از طریق آن‌ها لباس‌های باکیفیت را به صورت عمده و تک با قیمتی مناسب تهیه کرد. در ادامه به اطلاعات کاملی از این مراکز خرید پرداخته می‌شود:

نخل مال درگهان

از زیباترین مرکز خریدهای درگهان به شمار می‌رود که در مساحت ۷۰۰۰ متر و ۲۲۴ مغازه توانسته سهم خوبی از پوشاک را در درگهان ارائه دهد. در نگاه اول نخل مال شباهت زیادی به خانه‌های جنوب ایران دارد و گفتنی است وجود رستوران و کافی‌شاپ در آن خستگی را بعد از خرید از تن در می‌آورد. جالب است بدانیم انواع لباس مجلسی و شب زنانه در این مرکز عرضه می‌شود. نخل مال از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب در محدوده خیابان ناخدا فعال است.

چرا باید از چابهار دیدن کنیم؟ 

پاساژ ونوس درگهان 

در این پاساژ امکان خرید به شکل عمده و تک برای لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه وجود دارد و به نحوی باید آن را بورس لباس زنانه و بچه‌گانه تلقی کرد البته فروشگاه‌های لوازم بهداشتی و آرایشی و نیز کیف و کفش در آن دیده می‌شود. پاساژ ونوس در خیابان امام شافعی قرار دارد و از ۹ صبح تا ۹ شب باز است.

اطلاعات کامل بازارهای درگهان: بازارهای قشم و درگهان

پاساژ نخل درگهان 

این مرکز خرید در دو طبقه انواع پوشاک را عرضه می‌کند و به دلیل اینکه اجناس گزینش‌شده‌تر به آن راه پیدا می‌کنند نسبت به مراکز خرید دیگر درگهان اجناس با قیمت بالاتری ارائه می‌شود. این مرکز خرید جذاب در خیابان ناخدا و کنار نخل مال واقع شده و از ساعت ۹ تا ۲۲ دایر است.

سرای ملت درگهان

در این محل امکان خرید لباس‌های استوک از برندهای اروپایی، آمریکایی و چینی وجود دارد و به نحوی سرای ملت بورس پوشاک مردانه و زنانه به حساب می‌آید. لازم به ذکر است لباس استوک یا اوتلت، لباس‌های تک سایز و تک رنگ هستند و به هیچ وجه لباس دست دوم نیستند. این محل برای خریدی ارزان بسیار مناسب است و در بلوار صیادی درگهان قرار دارد.

راهنمای خرید از قشم و درگهان

مجتمع تجاری دو دلفین درگهان 

یکی از جدیدترین و لوکس‌ترین مراکز خرید درگهان، مجتمع تجاری دو دلفین می‌باشد. این مجتمع فاصله کوتاهی با بازار قدیم قشم دارد. بنابراین اگر بعد از ساعت ۴ بعد از ظهر به بازار قدیم رسیدید و درها بسته بودند کافی است در همان راستا به پیاده روی ادامه دهید تا مجتمع تجاری دو دلفین را ببینید. در این مرکز خرید انواع پوشاک، لوازم آرایش و لوازم خانگی با برندهای اصل عرضه می‌شوند. همچنین در مجتمع تجاری دو دلفین رستوران و کافی شاپ وجود دارند که وقتی حسابی از خرید کردن خسته شدید می‌توانید سری به آن‌ها بزنید و از غذاها و نوشیدنی‌های لذت ببرید. در مرکز خرید دو دلفین پله برقی، آسانسور نفربر، آسانسور بابری، پارکینگ اختصاصی، تجهیزات سرمایش و گرمایش نیز تعبیه شده‌اند.

بازار درگهان قشم پوشاک

مجتمع تجاری نگین درگهان

در مجتمع نگین درگهان همانند دیگر مراکز خرید همه چیز را می‌توانید پیدا و خریداری کنید اما تنوع بالای پوشاک و وجود فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم مدرن همچنین لوازم آرایشی اصل و با کیفیت، این مجتمع تجاری را در میان رقبا متمایز کرده است. به جز پوشاک در این مرکز تجاری می‌توانید انواع لوازم خانگی را ببینید که با قیمتی ارزان برای فروش گذاشته شده‌اند. ناگفته نماند در این مجتمع رستوران و کافه‌هایی برای رفاه حال گردشگران نیز موجود است.
نشانی: استان هرمزگان، درگهان، بین مجتمع صدف و مجتمع دو دلفین

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید