پسر ۲۱ ساله مبتلا به اوتیسم در سه راه آذری تهران ربوده شده و یک روز بعد در خیابان رها شده بود و با تماس یکی از مراکز درمانی به خانواده او اطلاع داده شد.

جزییات جدید از پرونده آدم‌ربایی پسر اوتیسمی در تهران / آیا به پسر ربوده‌ شده تجاوز شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، پرونده ربوده‌ شدن پسر دارای اتیسم برای رسیدگی به دادسرای جنایی تهران ارجاع شده و پزشکی قانونی در تازه‌ترین نظریه خود تجاوز به وی را تأیید نکرده است.

به‌ دنبال انتشار خبر آزار و اذیت پسر دارای اتیسم در فضای مجازی و شکایت پدر وی، پرونده‌ای در این‌باره تشکیل شده و به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد.

به دستور قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم، تحقیق از پدر این پسر نیز آغاز شد که او با حضور در دادسرا به شکایت از آدم‌ربای فراری پرداخت و گفت: برای انجام کاری به همراه پسرم از خانه خارج شده و از یک موتورسوار خواستیم ما را به سه‌راه آذری برساند. در آنجا قصد داشتیم سوار بر اتوبوس شویم و به خانه برگردیم اما نمی‌دانستم باید کدام اتوبوس را سوار شویم تا مسیرش به خانه ما بخورد.

وی ادامه داد: به موتورسوار گفتم چند دقیقه‌ای پسرم نزد او بماند تا من از رانندگان اتوبوس مسیرها را بپرسم.

وی ادامه داد: هنوز چندقدمی دور نشده بودم که متوجه شدم خبری از موتورسوار و پسرم که ترک موتور نشسته بود، نیست. نگران شدم و به جست‌وجو در اطراف پرداختم اما اثری از آنها نبود. سراسیمه به اداره پلیس رفتم و گزارش ناپدیدشدن پسرم را اعلام کردم.

وی گفت: این اتفاق ساعت ۲ ظهر شنبه دوازدهم شهریور رخ داد و تا یکشنبه صبح ما خبری از پسرم نداشتیم تا اینکه از یکی از مراکز درمانی با من تماس گرفتند و گفتند پسرم در آنجا تحت درمان است. به سرعت خودم را به بیمارستان رساندم و متوجه شدم که مردم، ‌پسرم را درحالی‌که وضعیت جسمانی مناسبی نداشته در حوالی شهرری پیدا کرده و با سازمان بهزیستی تماس گرفته بودند.

تجـاوز به پسر اُتیسم تایید شد؟

به‌ دنبال مطرح‌شدن این شکایت، بازپرس جنایی دستور داد تا پزشکی قانونی پس از بررسی‌های تخصصی، نظر خود را درباره اینکه آیا به پسر ربوده‌ شده تجاوزی صورت گرفته یا نه، اعلام کند.

 با انجام بررسی‌ها پزشکی قانونی اعلام کرد که آزار و اذیت و تجاوزی به پسر دارای اتیسم صورت نگرفته است. هم‌اکنون تحقیقات در این پرونده برای شناسایی موتورسواری که اقدام به ربودن پسر اتیسمی کرده ادامه دارد تا با بازداشت وی ابعاد بیشتری از جزئیات این حادثه مرموز فاش شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید