نتیجه قرعه‌کشی سامانه خودرو احتمالا ۲۲ یا ۲۳ شهریور ماه اعلام می‌شود و برندگان دو روز فرصت دارند که وجه واریزی را به حساب ایران خودرو واریز کنند.

زمان اعلام نتایج سومین مرحله فروش خودرو مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه دو روز قبل به اتمام رسید و بیش از ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برای خرید خودرو در این سامانه ثبت‌نام کردند.

قرعه‌کشی این طرح فروش فوق‌العاده هم امروز ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۴ انجام شد. حالا متقاضیان باید منتظر اعلام نتیجه این قرعه‌کشی باشند.

هنوز زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو اعلام نشده است. اما پیش از این نتایج یک الی دو روز پس از قرعه‌کشی اعلام می‌شد و برندگان ۷۲ ساعت فرصت داشتند که وجه خودرو را پرداخت کنند.

بر این اساس، احتمالا نتیجه قرعه‌کشی سامانه خودرو ۲۲ یا ۲۳ شهریور ماه اعلام می‌شود و برندگان دو روز فرصت دارند که وجه واریزی را به حساب ایران خودرو واریز کنند.

نکته قابل توجه درباره این مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه این بود که حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در این قرعه‌کشی شرکت کردند.

نکته دیگر، تقاضا برای خرید محصولات ایران خودرو بود. ۹۷ درصد متقاضیان خرید خودرو، خواستار محصولات ایران خودرو بودند و تنها ۱.۲ درصد از افراد، متقاضی خودروهای سایپا بودند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید