محمدصالح جوکار نماینده اصولگرای یزد درباره واگذاری طرح صیانت از مجلس به شورای عالی فضای مجازی گفته طرح صیانت به شورای عالی فضای مجازی سپرده شد و تمام شد.

نماینده مجلس: درباره طرح صیانت شورایعالی فضای مجازی تصمیم می‌گیرد؛ دنبال چه چیزی می‌گردید؟

به گزارش سلام نو به نقل از رویداد ۲۴، این هفته خبر رسید که شورای عالی فضای مجازی پای کار آمده و طرح صیانت کلا به آنجا برده شده است. محمد کشوری کارشناس فناوری اطلاعات نیز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که «در بخشی از طرح موسوم به طرح صیانت (بر اساس نسخه ۹ بهمن به نام نظام تنظیم‌گری) که شامل اعضا و اختیارات کمیسیون عالی تنظیم مقررات بوده و برای تصویب به شورای عالی فضای مجازی ارجاع شده بود، توسط این شورا به تصویب رسید و برای اجرا ابلاغ شد.»

جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس گفته «طراحان طرح صیانت در شورای عالی فضای مجازی هم حضور دارند و قاعدتا وقتی دیدند که در مجلس نمی‌توانند کار را پیش ببرند، آن را به شورای عالی فضای مجازی بردند، ولی به صورت سیستماتیک و تعریف قانونی نمی‌توانیم اسمش را طرح صیانت بگذاریم.»

محمدصالح جوکار نماینده اصولگرای یزد و رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی درباره همین مسئله گفتگو کرده است. او می‌گوید: طرح دیگر در دستور کار مجلس نیست؛ بروید از شورای عالی فضای مجازی سوال بپرسید.

او در واکنش به سوالی درباره انتقادات کاربران در فضای مجازی نسبت به این طرح و کاهش سرعت اینترنت اظهار کرد: شما به دنبال چه چیزی هستید؟ تصمیم اول و آخر در خصوص طرح صیانت را شورایعالی فضای مجازی خواهد گرفت. این طرح، یک طرح تمام شده است؛ دنبال چه چیزی می‌گردید؟ به‌قول معروف، فلانی مُرد خاکش هم کردند شما دیگر به دنبال چه هستید؟

جوکار خطاب به انتقادات مردم گفت: در خبرها در این باره به طور مفصل توضیح داده شده و مردم می‌توانند به اخبار مراجعه کنند. درباره سرعت اینترنت هم من خودم اعتراض دارم و وزارت ارتباطات باید فکری بکند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید