بنابر گفته مدیر برنامه‌های خاسبلا ماگومدوف، بلگر داغستانی، این بلاگر برای بازید از مسابقات با سازمان UFC قراردادی پنج ساله امضا کرد.

بلاگر داغستانی با UFC  قرارداد پنج ساله بست

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری تاس، مدیربرنامه های خاسبلا ماگومدوف اعلام کرد این قرارداد فعلا شامل بازدید از مسابقات است و برنامه‌ای برای رقابت وجود ندارد. او در عین حال خاطرنشان کرد که مبلغ قرارداد بسیار چشمگیر است.

ماگومدوف متولد ژانویه ۲۰۰۲ است. قد این وبلاگ نویس ۹۳ سانتی‌متر است و در شبکه‌های مجازی خیلی طرفدار پیدا کرده است.

در اوایل این هفته، هاسبیک از دانا وایت، مدیر  UFC درخواست کرد تا با کانر مک گرگور قهرمان سابق این سازمان مبارزه کند. این ورزشکار مسلمان همچنین به توهین های مرد ایرلندی که در توییتر او را "فلج"  خطاب کرده بود اما پس از آن پست‌های او را حذف کرد، پاسخ داد.

بلاگر داغستانی قراردادی پنج ساله با UFC امضا کرد

بسیاری به دلیل جثه کوچک و صدای کودکانه او تصور می کنند که این ورزشکار بسیار جوانتر است.

هاسبولا ماگومدوف با کمبود هورمون رشد متولد شد، به همین دلیل است که بسیاری از مردم ممکن است ابتدا تصور کنند که او بسیار جوانتر از آن چیزی است که سن شناسنامه‌ای او نشان می‌دهد.

کمبود هورمون رشد سایر ستارگان ورزشی از جمله لیونل مسی را  نیز تحت تأثیر قرار داده است که در سن ۱۱ سالگی به این بیماری مبتلا شد. مسی توانست تزریق هورمون رشد انسانی دریافت کند و در حالی که به طور رسمی تایید نشده احتمالاً زمانی که به سن بلوغ رسید، مصرف آن را متوقف کرد. تزریق هورمون رشد در لیست مواد ممنوعه مورد استفاده در ورزش قرار دارد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید