روز گذشته جمعی از ورزشکاران و دست اندرکاران ستاد کنگره ملی شهدای ورزش کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند.

جمعی از ورزشکاران با رهبر انقلاب دیدار کردند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جمعی از ورزشکاران کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند.

روز گذشته جمعی از ورزشکاران و دست اندرکاران ستاد کنگره ملی شهدای ورزش کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند.
در این دیدار وزیر ورزش و جمعی مدیران ورزشی کشور، برخی از قهرمانان جهانی و المپیک و پیشکسوتان ورزش و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم حضور داشتند و وزیر ورزش نیز در خصوص کنگره شهدای ورزشکار به ارائه گزارش پرداخت.
جواد فروغی، قهرمان المپیک یکی از حاضرین دیدار در خصوص این دیدار گفت: «در دیدار اعضا ستاد کنگره ملی شهدای ورزش کشور با مقام معظم رهبری افتخار کردم به ورزشکار بودنم چرا که ۵۱۳۵ شهید از این جامعه پر افتخار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.»
الهام حسینی، نخستین مدال آور وزنه برداری ایران یکی از حاضرین در این جلسه بود که در رابطه با دیدار روز گذشته با رهبر انقلاب در صفحه شخصی خود نوشت: «امروز حس و حال خوبی در دیدار با رهبر عزیزمون برای کنگره ی شهدای ورزش که ماه دیگه برگزار میشه داشتم، چقدر مطالب خوب و دلنشینی بیان فرمودن. جلسه بسیار معنوی و ارزشی چقدر عالمانه و با محبت بودن»
نیما نکیسا از پیشکسوتان فوتبال ایران یکی دیگر از حاضرین این دیدار بود که در توصیف این دیدار گفت: «کنگره شهدای ورزشکار ماه آینده قرار است برگزار شود. امروز برکت برگزاری این کنگره شامل حالم شد و توفیق زیارت رهبر انقلاب نصیبم [شد].رهبر انقلاب حرفهای زیادی برای ما ورزشکاران داشتند. هم از جنس محبت و هم از جنس پاسداشت و مراقبت. به وقتش در روز برگزاری کنگره آن را خواهید شنید.»

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید