باتوجه به اینکه در پایان دیدار مقابل نساجی ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال، به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت اما تیمش هنوز به نتایج فصل پیش استقلال با فرهاد مجیدی نرسیده است.

ساپینتو هنوز به قدرت فرهاد مجیدی نرسیده است

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، بازیکنان تیم استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی در فصل بیست و یکم لیگ برتر در حالی این رقابت‌ها را آغاز کردند که تا پایان هفته ششم با کسب ۳ برد و ۳ تساوی ۱۲ امتیازی بودند. استقلال فصل قبل لیگ را با برد یک بر صفر مقابل هوادار آغاز کرد و سپس به ترتیب ذوب آهن و تراکتور را با نتایج دو بر صفر و یک بر صفر شکست داد.

این تیم در شیراز و در هفته چهارم مقابل فجر با نتیجه یک بر یک متوقف شد و در هفته پنجم و ششم مقابل نساجی و گل گهر به تساوی بدون گل دست یافت تا در مجموعِ ۶ دیدار ابتدایی لیگ، با ۵ گل زده، یک گل خورده و تفاضل گل مثبت ۴، دوازده امتیاز را از آن خود کند .

اما همین تیم در فصل جاری لیگ برتر همراه با ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در پایان هفته ششم با ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است در حالی که استقلال فرهاد مجیدی در پایان هفته ششم با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت تا دومین هفته صدرنشینی اش را -بعد از اینکه در پایان هفته چهارم هم در رده اول بود- تجربه کرده باشد.

ساپینتو حرفش درباره استقلالِ فرهاد را ثابت کرد/ مجیدی همچنان دست نیافتنی باقی ماند

استقلال در سیر نزولی 

حالا استقلال با سرمربی پرتغالی خودش فصل جدید را با شکست دو بر صفر مقابل سپاهان آغاز کرد. سپس در انزلی سه بر یک ملوان را برد، مقابل مس کرمان به پیروزی یک بر صفر رسید، مقابل نفت مسجدسلیمان و پیکان به تساوی بدون گل دست یافت و در هفته ششم با برد ۳ بر ۱ ، ۱۱ امتیازی شد. ۷ گل زده و چهار گل خورده، تفاضل گل مثبت۳ را برای تیم استقلال سرمربی پرتغالی ثبت کرد تا استقلال در تفاضل گل هم نسبت به فصل قبل سیر نزولی را طی کرده باشد.

تنها برتری تیم استقلال فصل جدید نسبت به استقلال فرهاد مجیدی تعداد گل‌های زده این تیم است که فصل قبل تا پایان هفته ششم ۵ بار موفق به این کار شده بود اما حالا تیم ساپینتو ۷ گل زده است. البته در نقطه مقابل استقلال تا پایان هفته ششم فقط یک گل از حریفانش دریافت کرده بود اما حالا ۴ گل خورده دارد. سرمربی پرتغالی چندی پیش تأکید کرده بود تیمش در لیگ برتر آن استقلالی نیست که فصل قبل دفاعی بازی می کرد و تعداد گلهای زده آبی پوشان این موضوع را ثابت می کند.

ناگفته نماند؛ نتیجه دیدار تیم های استقلال و گل گهر سیرجان با توجه به پرونده شکایت استقلال از بازیکن گابنی در نهایت با رای کمیته انضباطی به نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال تغییر کرد اما بدون احتساب رأی کمیته انضباطی و افزایش دو امتیاز - به تک امتیاز دیدار این تیم مقابل گل گهر سیرجان - بازهم فرهاد مجیدی نتایج بهتری نسبت به سرمربی پرتغالی استقلال به دست آورده بود.

لازم به ذکر است؛ تیم استقلال در حال حاضر با ۱۱ امتیاز پس از تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان (به ترتیب با ۱۴ و ۱۲ امتیاز) در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید