۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 55387709

محسن تنابنده بازیگر مطرح ایرانی که در جشنواره ونیز جایزه فیلم جنگ جهانی سوم را دریافت کرده است در این فیلم با گریمی متفاوت در نقش هیتلر ظاهر شده است.

 محسن تنابنده هیتلر شد

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، بعد از انتشار تیزر فیلم «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی و جوایزی که در جشنواره ونیز نصیب این فیلم شد، از گریم محسن تنابنده در نقش هیتلر رونمایی شده است.

به گزارش همشهری، محسن تنابنده در این فیلم نقش یک کارگر روزمزد به اسم شکیب را بازی می‌کند که برای کار سر از پشت‌صحنه فیلمی درباره جنگ‌جهانی دوم در می‌آورد.

برای هنرپیشه نقش اصلی فیلم که نقش هیتلر را بازی می‌کند، اتفاقی رخ می‌دهد و از آنجایی که شکیب شباهت زیادی به هیتلر دارد، قرار می‌شود با گریم، نقش او را بازی کند.

«جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی در آیین پایانی جشنواره ونیز جایزه بهترین فیلم بخش افق‌های ونیز را از آن خود کرد.

هیتلر

محسن تنابنده نیز به خاطر بازی در فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز را به خود اختصاص داد.

جدیدترین ساخته هومن سیدی برخلاف همه آنچه تا امروز از این کارگردان مشاهده کرده‌ایم، یک درام روانشناختی است که در لایه‌های زیرین خود، انفعالات نفسانی کاراکتر را به عنوان محکی برای جریانات قصه قرار داده است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید