معلمان باید تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ سامانه رتبه‌بندی به‌آدرس rtb.medu.ir اطلاعات خود بارگذاری کنند.

خبر مهم برای معلم درباره زمان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی /  نحوه امتیاز نهایی هر فرد مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، فرصت فرهنگیان برای بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ است. سامانه رتبه‌بندی معلمان به‌آدرس  rtb.medu.ir فعال است و معلمان باید اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

به دلیل آنکه ممکن است برخی افراد در این مرحله به دلایل مختلف امکان ثبت و تکمیل اطلاعات را نداشته باشند، مقرر شد برای افراد جامانده از بازه زمانی اول، فوتی‌های شاغل و بازنشسته از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد، نیروهای جدیدالاستخدام از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد و افراد مشمول تبصره ۴ ماده ۳ آئین نامه (مهرآفرین و ...) از تاریخ ۲۵ مهر تا ۱۳ آبان ۱۴۰۱ دسترسی به سامانه رتبه بندی جهت ثبت و تکمیل اطلاعات فراهم شود.

تمام معلمان که در حکم پرسنلی آنها از کلمات معادل «معلم، آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی و...» استفاده شده، امکان ورود به سامانه و تکمیل فرم‌ها را دارند.

شواهد و مدارک بارگذاری‌شده، پس از بررسی و تکمیل توسط مدیران مدارس در پرونده الکترونیکی هر فرد ثبت شده و در مرحله بعد توسط ارزیابان بررسی و براساس دستورالعمل ارزیابی و امتیازات معین می‎شود. امتیاز نهایی هر فرد براساس شیوه‌نامه اجرایی نظام رتبه‌بندی محاسبه می‎شود و ملاک آن، امتیازات خودارزیابی، مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه و همچنین بررسی ارزیابان است‌که مطابق الگوهای سنجش شایستگی‎های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای انجام می‎شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید