۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 55387518

در جریان باخت نساجی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، جواد منافی سرمربی این تیم گفت: ساپینتو، سرمربی استقلال کنار زمین را با چاله میدان اشتباه گرفته بود.

تیکه سنگین مربی نساجی به ساپینتو

به گزارش سلام نو، جواد منافی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص باخت نساجی مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی ارائه ندادیم و روز بد ما بود و کنار آن همه چیز دست به دست هم داد تا این اتفاقات بیفتد. باید پذیرفت وقتی در استادیوم و آن هم مقابل تیمی مانند استقلال گل دریافت می‌کنید کار سخت می‌شود. هیچ کدام از بازیکنان ما خوب نبودند و انتظارات از آن‌ها خیلی بالا بود. مصدومیت بازیکنان و اخراج جانملکی مزید بر علت شد تا شکست بخوریم، البته فوتبال است و هزار اتفاق اما بابت این نتیجه از هواداران عذرخواهی می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا در دیدارهای آینده این نتیجه را جبران کنیم.

وی در مورد صحنه‌ای که کنار خط به وجود آمد و در حال اعتراض به داور بود، اینطور به سوال پاسخ داد: واقعأ همه فکر می‌کردند به داوری معترض بودم اما باید بگویم قضاوت همرنگ در بازی با استقلال خوب بود و حتی در پایان بازی هم از او بابت قضاوت خوبی که داشت تشکر کردم. تنها اعتراض ما به داوری به دقیقه ۴۵ برگشت که چرا داور آن صحنه را خطا اعلام نکرد اما او به سرمربی ما کارت زرد نشان داد. ما به این مساله معترض بودیم چطور به تیم حریف که از دقیقه یک کنار خط در حال اعتراض به داور چهارم هستند هیچگونه عکس‌العملی نشان نمی‌دهید. تنها عصبانیت من از سرمربی تیم حریف بود که برای ما رجزخوانی می‌کرد.

ساپینتو شومن خوبی نیست

مربی تیم نساجی ادامه داد: ما در تمام ۴۵ دقیقه نخست کوچکترین اعتراضی به عملکرد داور نداشتیم. ۳ بازی است سر تیم ما را بریدند اما هیچگونه اعتراضی به این ناداوری‌ها نداشته‌ایم. با تمام احترامی که برای تیم استقلال قائلم اما باید بگویم سرمربی استقلال اگر چه از اروپا آمده اما شومن خوبی است. قرار نیست اخلاق را ببازیم اما متاسفانه او زمین فوتبال را چاله میدان اشتباه گرفته و در تمام دقایق بازی برای ما خط نشان می‌کشید. متاسفانه در فوتبال ما مساله اعتراض به عملکرد داوران کنار خط اپیدمی شده و با هر سوت اشتباه داور تیم حریف به سر او می‌ریزند تا بازی را برگردانند. فغانی و همرنگ در این ۲ بازی قبلی برای ما خیلی خوب قضاوت کردند و تنها اعتراض من به رفتارهای کنار زمین بود که چرا تیم میزبان باید دست به چنین کارهایی بزند.

منافی در مورد اینکه ادامه فصل را چگونه می‌بیند، گفت:  تازه در هفته ششم را پشت سر گذاشتیم و هنوز ۲۴ هفته تا پایان لیگ زمان در پیش است. ۲ هفته برای ریکاوری زمان داریم. این شکست می‌تواند برای ما درس عبرت خوبی باشد تا به شکل بهتری بازی‌ها را پیگیری کنیم. واقعأ روز، روز ما نبود و مسلمأ در بازی‌های آینده این شکست را جبران خواهیم کرد. مطمئنم شرایط برای ما بهتر خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید