در حاشیه جشنواره ونیز ۲۰۲۲، عکس از محسن تنابنده بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در کنار کیت بلانشت ، بازیگر زن استرالیایی منتشر شد که جنجال‌های بسیاری را به همراه داشت.

عکس شوک‌آور محسن تنابنده در کنار بازیگر زن استرالیایی

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، محسن تنابنده در فروردین ماه متولد شده است. محسن تنابنده با بازی در نقش نقی در سریال پایتخت بسیاری از مردم را به بازی خود علاقه مند کرد. درواقع سریال پایتخت اوج شهرت محسن تنابنده بود. محسن تنابنده جایزه بهترین بازیگر را در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ برای فیلم جنگ جهانی سوم از آن خود کرد. محسن تنابنده  حواشی بسیاری را در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ رقم زد.

محسن تنابنده بازیگر مطرح سینما و تلویزیون جایزه بهترین بازیگر را در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ برای فیلم جنگ جهانی سوم دریافت کرد. او بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره ونیز گفت: اینقدر خوشحالم که دوست دارم پیاده به تهران برگردم.سینمای ایران با ۲ نماینده در بخش اصلی و در بخش افق‌ها نیز یک فیلم از سینمای ایران حضور داشت.

محسن تنابنده در حاشیه این جشنواره عکسی را  در کنار در کنار کیت بلانشت ، بازیگر استرالیایی که برنده جایزه نیز شده بود گرفت. نزدیکی آقای بازیگر به کیت بلانشت دردسر های بسیاری برای او ایجاد کرد.

محسن تنابنده

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید