لوکادیا، مهاجم جدید پرسپولیس که فرار بود با پیوستنش به این تیم طلسم خط حمله را بشکند حالا زودتر از زمانی که انتظار می‌رفت تبدیل به منجی این تیم شده است.

لوکادیا منحی پرسپولیس شده است

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، گل دوم یورگن لوکادیا به نفت مسجدسلیمان، همان تصویری بود که پرسپولیسی‌ها مدت‌ها منتظرش بودند. مهاجمی که به موقع توپ را کنترل کند و از حداقل موقعیت، یک گل بسازد. پرسپولیس ۴ بازی اخیرش را برده که زننده گل اول این تیم در ۳ بازی قبلی، لوکادیا بوده است. مهاجمی که قرار بود طلسم خط حمله این تیم را بشکند و توانسته زودتر از حد توقع، این کار را انجام بدهد.

نمایشبی‌نظیر و رویایی

لوکادیا در ۲ بازی قبلی پرسپولیس با صنعت نفت و هوادار، نمایش خوبی داشت، اما بازی در مسجدسلیمان، اوج درخشش او با پیراهن پرسپولیس بود. در نیمه اول لوکادیا، توانست پشت سر مدافعان حریف فرار کند و گل بزند که کمک‌داور، بخاطر آفساید این گل را مردود کرد. نیمه دوم، با فراری دوباره تیمش را صاحب پنالتی کرد. اخراج یک مدافع حریف روی این صحنه، هموار کردن مسیر پیروزی پرسپولیس بود. با وجود حضور مهدی ترابی و گیورگی گولسیانی در ترکیب پرسپولیس، لوکادیا تبدیل به پنالتی‌زن اول پرسپولیس شده است. او علاوه بر گل‌کردن پنالتی و زدن گل دوم با موقعیت‌شناسی، یک پاس عالی نزدیک دروازه به سعید صادقی داد که این بازیکن نتوانست از فرصتش استفاده کند.

لوکادیا کلید پیروزی پرسپولیس

لوکادیا هفته سوم و پس از ناکامی پرسپولیس در پیروزی مقابل ذوب آهن و فولاد، به ترکیب پرسپولیس اضافه شد. پرسپولیس هر ۴ بازی بعدی پس از ورود لوکادیا را برده و او هم آمار ۴ گل در این ۴ بازی دارد. آماری درخشان، که فقط علی دایی در لیگ سوم توانست از آن بهتر باشد. دایی در بازگشت به پرسپولیس، با ۴ گل مقابل پگاه و ۲ گل به فجر، شروع کارش را با ۶ گل در چهار مسابقه ابتدایی جشن گرفت. هر چند مصدومیتش در چهارمین بازی با پیکان، باعث شد روند بردهای پرسپولیس با شکستی تلخ قطع شود. لوکادیا فعلا روی فرم به نظر می‌رسد و در تعطیلات بازی‌های ملی، فرصت هماهنگی بیشتر با تیمش را هم دارد.

آقای گل پرسپولیسی

پرسپولیس تا قبل از لیگ پانزدهم، سهم زیادی از آقای گل‌های لیگ نداشت. علی دایی در لیگ سوم و محسن خلیلی در لیگ پنجم، تنها بازیکنان پرسپولیس بودند که توانستند بیشترین گل را در یک فصل بزنند. لیگ پانزدهم تا هفدهم اما، جایزه کفش طلا در سلطه پرسپولیسی‌ها قرار گرفت. مهدی طارمی ۲ بار و علی علیپور، یک‌بار آقای گل شدند. علیپور سال‌های بعد هم برای پرسپولیس خوب گل زد، اما او و جانشینانش دیگر نتوانستند به این جایزه نزدیک شوند. یورگن لوکادیا، حالا در هفته ششم لیگ برتر، صدرنشین جدول گلزنان شده است. او اگر همین فرم را تا آخر فصل ادامه بدهد، با توجه به بازی‌سازهای خوب پرسپولیس هم می‌تواند آقای گل لیگ شود و هم، به تیمش برای پس گرفتن جام قهرمانی کمک کند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید