با درخشش فوروارد خارجی و سیه چرده قرمزها، بازیکنان شهر مسجدسلیمان نتوانستند از بازی خوب خود نتیجه ای بگیرند و یک برد خارج از خانه فوق العاده برای پرسپولیس دشت شد.

درخشش لوکادیا مانع باخت پرسپولیس شد/ نفت مسجدسلیمان 1 پرسپولیس 2

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، تیم پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰ امشب (شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفت که این مسابقه با پیروزی ۲ بر یک شاگردان گل‌محمدی خاتمه یافت.

در این بازی ابتدا سامان نریمان جهان در دقیقه ۱۱ با یک گل زیبا تیم نفت را پیش انداخت اما در نیمه دوم لوکادیا با دو گل دقایق ۵۴ از روی نقطه پنالتی و ۶۹ از حریف خود پیش انداخت و سه امتیاز این بازی حساس را به دست آورد.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: سعید جلالی‌راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی، پیمان زنجبری، رضا دهقانی (۵۸ - علی عبدالله‌زاده)، میلاد باقری، اسماعیل بابایی و امیرحسین کریمی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک (۷۴ - وحدت هنانوف)، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی (۸۸ - سیامک نعمتی)، سعید صادقی (۹۰‌ - کمال کامیابی‌نیا)، سروش رفیعی (۷۴ - محمد عمری) و یورگن لوکادیا (۸۸ - حامد پاکدل).

داور: محمدرضا مهدوی

نیمه اول

دقیقه ۱۱: پاس بلند و ضربه سر رو به عقب رضا دهقانی به سامان نریمان در پشت محوطه جریمه با شوت زیبای این بازیکن وارد دروازه پرسپولیس شد تا خیلی زود تیم میزبان از سرخپوشان جلو بیفتد.

دقیقه ۱۲: یکی از اعضای کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۱۵: حسین شنانی و سروش رفیعی از دو تیم در این لحظه با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه ۲۲: ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر روی کرنر ارسالی رفیعی با فاصله اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: سعید صادقی روی یک موقعیت خوب نتوانست دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند و تعلل این بازیکن باعث شد تا مدافعان توپ او را برگشت دهند.

دقیقه ۲۳: شوت فنی رضا دهقانی به شکلی بسیار خطرناک به تیر دروازه بیرانوند برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: لوکادیا با توپ‌گیری پشت مدافعان نفت خود را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافعان نفت راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۰: ضدحمله بسیار خطرناک نفتی‌ها روی فرار زیبای نریمان جهان می‌رفت گل دوم تیم میزبان را به ثمر برساند اما ضربه چیپ این بازیکن با فاصله بسیار اندک از بالای دروازه سرخپوشان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: میلاد باقری به دلیل خطا روی سرلک از داوری بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳+۴۵: لوکادیا در آخرین لحظات نیمه اول دروازه نفت را باز کرد، اما کمک داور در این صحنه گل سرخپوشان را آفساید و مردود اعلام کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۳: فرار لوکادیا پشت محوطه جریمه این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد که این بازیکن با خطای میلاد باقری درون محوطه جریمه متوقف شد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد.

دقیقه ۵۳: باقری با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه خارج شد.

دقیقه ۵۴: لوکادیا از روی نقطه پنالتی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۶: گولسیانی به دلیل خطا روی بازیکن نفت کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۹: یورگن لوکادیا روی یک کنترل توپ زیبا در داخل محوطه جریمه و یک چرخش عالی موفق شد گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند تا سرخپوشان کامبک خود در نیمه دوم را تکمیل کنند.

دقیقه ۷۴: ضدحمله پرسپولیسی‌ها با فرار دانیال اسماعیلی‌فر آغاز شد و در ادامه توپ به لوکادیا رسید که این بازیکن با یک پاس رو به عقب سعید صادقی را در یک موقعیت بسیار خوب قرار داد اما شوت بی‌دقت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: محمد عمری هم از داوری بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳+۹۰: حامد پاکدل نیز از کارت‌های زرد داور بی‌نصیب نماند.

سرخپوشان با این پیروزی خارج از خانه، چهارمین برد متوالی خود در فصل بیست‌ودوم را جشن گرفت و با ۱۴ امتیاز مقتدرانه به صدر جدول بازگشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید