۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
کد خبر: 55387342

هرچند که در شایعات آمده است که رئیس جمهور به وزیر ارشاد به خاطر اظهاراتش اخطار داده است اما واقعیت طور دیگری است.

ضرغامی از رئیسی اخطار گرفت؟

به گزاش سلام نو به نقل از فارس، مهدی متولی در عین حال گفت: مقدمات معرفی دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه به ستاد مرکزی در حال انجام است.

در پی ادعای معاون ستاد امر به معروف مبنی بر تذکر رئیس‌جمهور به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد این موضوع صحت ندارد و چنین تذکری از سوی آیت‌الله رئیسی به ضرغامی داده نشده است.

در همین زمینه، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت میراث‌ فرهنگی با بیان این‌که رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه، دی ماه سال گذشته معرفی شده بود، گفت: هیچ‌یک از جلسات برگزار شده این شورا تشریفاتی نبوده‌اند.

مهدی متولی در عین حال گفت: مقدمات معرفی دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه به ستاد مرکزی در حال انجام است.

وزارتخانه ضرغامی در ترویج حجاب و عفاف پیشگام است

او اظهار داشت: بعد از استقرار دولت سیزدهم، اولین اقدام در این وزارتخانه سامان‌دهی و احیای شوراها و ستادهای فرهنگی بود که در همین راستا شورای امر به معروف و نهی از منکر در این وزارتخانه به‌عنوان اولویت سامان‌دهی شد.

متولی خاطرنشان کرد: در همین ارتباط دی ماه سال گذشته در حکمی از سوی مهندس ضرغامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی به‌عنوان رئیس این شورا انتخاب و جلسات تخصصی این شورا بر اساس زمان‌بندی برگزار شده است که برگزاری این جلسات هم به ستاد اعلام شده است.

وی ادامه داد: مصوبات مرتبط با جلسات این ستاد در تمام بخش‌ها ابلاغ شده و آخرین جلسه این ستاد ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد که هیچ‌یک از این جلسات برخلاف ادعای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، تشریفاتی نبوده‌اند.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اضافه کرد: این وزارتخانه جزو اولین دستگاه‌هایی است که شاخص‌های عفاف و حجاب را در سطح ستادی و استانی ابلاغ کرده است و در این زمینه پیشگام است.

او خاطرنشان کرد: رئیس، دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انتخاب شده‌اند و فرآیند معرفی این افراد به ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر در حال انجام است و به زودی این افراد معرفی خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید