۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
کد خبر: 55387339

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ضمن بیان اینکه کیروش قبلا مربی اش بوده، گفت که وی کارنامه خوبی دارد و امیداورم موفق باشد.

حمایت ساپینتو از کارلوس کی‌روش

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، استقلال با برتری سه بر یک نساجی را در هفته ششم شکست داد. ریکاردو ساپینتو در نشست خبری اظهار کرد: چیزهایی زیادی انجام دادیم. توانستیم بر تیم حریف غالب شویم و فرصت‌های زیادی انجام دادیم. این بازی در ایران بی‌همتا بود. بازی برای هواداران و کل ایران خوب بود. در بازی قبل هم لایق برتری بودیم اما این اتفاق رخ نداد. قبل از بازی هم به بازیکنانم گفته بودم که یک چیز متفاوت از بازی قبل می‌خواهم. گفتم حتی اگر داوران علیه ما پنالتی هم بگیرند، ما می‌جنگیم و متوقف نمی‌شویم. من از این پیروزی خوشحالم.

او در واکنش به این سوال که کدام یک از بازیکنان استقلال لایق حضور در تیم ملی هستند گفت: امیدوارم تعداد بیشتری دعوت شوند. باعث افتخار من است که بازیکنان استقلال به تیم ملی بروند. برای سرمربی هم باعث افتخار است. زمانی که در اسپورتینگ لیسبون بازی می‌کردم، در تیم ملی جوانان شاگرد کی‌روش بودم. او مربی خوبی است و رزومه خوبی دارد. او در تیم ملی ایران هم کار می‌کرد. امیدوارم او در بازگشت به ایران هم خوب کار کند و در جام جهانی موفق شود.

ساپینتو درباره تعویض پیمان بابایی به علت مصدومیت گفت: او در شروع نیمه دوم درد داشت و نتوانست بازی کند و من او را تعویض کردم.

سرمربی استقلال درباره تعویض‌های پرتعداد در اوایل نیمه دوم و تغییر سبک بازی تیمش گفت: با بازیکنان جدید هم فرصت‌های زیادی خلق کردیم. تیم ۱۵ موقعیت ایجاد کرد. چون بازیکنان دیگر هم لایق بازی کردن بودند، تعویض کردم.

او درباره تنش بالا در نیمکت دو تیم و اعتراض‌های پی‌درپی دو تیم به داور مسابقه اظهار کرد: فکر نمی‌کنم اعتراض‌ها سودی داشته باشد چرا که همانطور که دیدید به من کارت زرد داد. پنالتی ما را هم نگرفت. باید بیش از این به تیمم احترام می‌گذاشتم. اگر صحبتی نکنیم نمی‌شود. باید اجازه دهد ما هم صحبت کنیم و عکس‌العمل احساسی داشته باشیم.

سرمربی استقلال درباره تعطیلی لیگ در شرایطی که در حال رشد هستند گفت: برای ما که روز به روز پیشرفت می‌کنیم، خوب نیست. من می‌خواهم ادامه دهم اما این برنامه لیگ است و برای همه یکسان است. بازیکنان هم به این تعطیلی نیاز داشتند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید