بیش از ۱۴۴ جزیره در این خلیج پرزرق‌وبرق پراکنده است که آن را به پناهگاهی برای قایقرانی و قایق‌سواری تبدیل کرده است.

۴ جاذبه گردشگری برتر در نیوزلند + عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: نیوزلند کشور شگفتیها است. تعداد کمی از کشورها دارای این همه شگفتی‌های طبیعی خیره‌کننده هستند که در چنین منطقه کوچکی جمع شده‌اند. قله‌های پوشیده از برف، خلیج‌های درخشان، یخچال‌های طبیعی ساحلی، جنگل‌های بارانی، آبدره‌ها و رودخانه‌های مملو از ماهی از جمله گنجینه‌هایی هستند که مسافران می‌توانند در این کشور کشف کنند. در روتوروا، یکی از بزرگ‌ترین مناطق زمین‌گرمایی جهان، بازدیدکنندگان می‌توانند شاهد نیروهای قدرتمندی باشند که این مناظر را در حوضچه‌های گلی جوشان و چشمه‌ها به وجود آورده‌اند.

قایقرانی، قایق‌سواری با جت، هلی اسکی، چتربازی، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در کوهستان از جمله ورزش‌هایی است که در این کشور انجام می‌شود. این کشور خانه یکی از بلندترین پرش‌های بانجی در جهان است.

اقامتگاه‌های متنوع این کشور از مسافرخانه‌های عجیب‌وغریب با تختخواب و صبحانه و اقامتگاه‌های برمگردی گرفته تا برخی از مجلل‌ترین هتل‌های جهان را شامل می‌شود. برای ایده‌های بیشتر در مورد کارهایی که در این کشور باید انجام دهید، لیست ما از برترین جاذبه‌های نیوزلند را بخوانید.

پارک ملی فیوردلند و میلفورد ساوند، جزیره جنوبی

۴ جاذبه گردشگری برتر در نیوزلند + عکس

پارک ملی فیوردلند، یک مکان میراث جهانی، از برخی از دیدنی‌ترین مناظر کشور محافظت می‌کند. یخچال‌ها این منظره دراماتیک را ایجاد کرده‌اند و آبدره‌های معروف میلفورد و داسکی نیز در این کشور قرار دارند. بازدیدکنندگان در اینجا می‌توانند آبشارهای فوران، جزایر دور از ساحل، جنگل‌های بارانی بکر، دریاچه‌های وسیع و قله‌های کوهستانی را کشف کنند.

جای تعجب نیست که این پارک بهشتی برای کوهنوردان با برخی از بهترین مسیرهای پیاده‌روی کشور، از جمله مسیر معروف میلفورد است. کایاک سواری در دریا یک راه محبوب برای کاوش در آبدره‌ها است و بازدیدکنندگان می‌توانند از یک پرواز خوش‌منظره بر فراز این پارک لذت ببرند تا از زیبایی خیره‌کننده آن دیدن کنند.

خلیج جزایر، جزیره شمالی

۴ جاذبه گردشگری برتر در نیوزلند + عکس

خلیج زیبای جزایر با سه ساعت فاصله از شمال اوکلند، یکی از محبوب‌ترین مقاصد تعطیلات در این کشور است. بیش از ۱۴۴ جزیره در این خلیج پرزرق‌وبرق پراکنده است که آن را به پناهگاهی برای قایقرانی و قایق‌سواری تبدیل کرده است.

پنگوئن‌ها، دلفین‌ها، نهنگ‌ها و مارلین در این آب‌های حاصلخیز زندگی می‌کنند و این منطقه یک مکان محبوب برای ماهیگیری ورزشی است. بازدیدکنندگان می‌توانند در امتداد ساحل کایاک سواری کنند، مسیرهای جزیره‌ای زیادی را پیاده‌روی کنند و جنگل‌های نیمه گرمسیری را کاوش کنند. شهرهای عجیب‌وغریب در این منطقه مانند راسل، اوپوا، پایهیا و کریکری پایگاهی عالی برای کاوش در این خلیج دیدنی هستند.

کوئینستون، جزیره جنوبی

۴ جاذبه گردشگری برتر در نیوزلند + عکس

کوئینزتاون که بین سواحل دریاچه درخشان واکاتیپو و قله‌های برفی قرار گرفته است، پایتخت ماجراجویی نیوزلند و یکی از مقاصد برتر این کشور برای بازدیدکنندگان بینالمللی است. بانجی جامپینگ، جت قایق‌سواری، پاراگلایدر، صخره‌نوردی، دوچرخه‌سواری در کوهستان و اسکی در سراشیبی تنها برخی از کدرهایی هستند که هیجان دارند و بازدیدکنندگان می‌توانند مناظر خیره‌کننده کوهستانی را در شبکه عالی مسیرهای پیاده‌روی کشف کنند.

علاوه بر ورزش‌های ماجراجویانه، کوئین‌تاون با هتل‌های درجه‌یک، اسپا، رستوران‌ها، گالری‌ها و فروشگاه‌ها، تمام امکانات رفاهی را ارائه می‌دهد.

روتوروا، جزیره شمالی

۴ جاذبه گردشگری برتر در نیوزلند + عکس

در حلقه آتش پرآشوب اقیانوس آرام، روتوروا یکی از فعال‌ترین مناطق زمین‌گرمایی در جهان است. اینجا سرزمینی است که زمین در آن صحبت می‌کند. حوضچه‌های گلی جوشان، آبفشان‌ها، دهانه‌های آتشفشانی و چشمه‌های حرارتی بخار، نیروهایی را نشان می‌دهند که بسیاری از توپوگرافی چشمگیر نیوزلند را به وجود آورده‌اند.

بازدیدکنندگان می‌توانند توری پیاده‌روی از این شگفتی‌های زمین‌گرمایی داشته باشند و در چشمه‌های معدنی بخار غوطه‌ور شوند و ضمن بازدید از انواع جاذبه‌های جالب، با تاریخ و فرهنگ غنی این منطقه آشنا شوند.

جویندگان ماجراجویی نیز کارهای زیادی برای انجام خواهند یافت. دوچرخه‌سواری در کوهستان از جمله فعالیت‌های پیشنهادی است. ماهیگیری قزل‌آلا نیز محبوب است و روتوروا دروازه ورود به زمین‌های اسکی کوه رواپهو است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید