خشایار نادی، دبیر کل حزب ایران قوی در آیین انتخاب و معرفی دبیر حزب ایران ‌قوی استان فارس این حزب، هنر احزاب سیاسی را ترمیم سرمایه‌های اجتماعی دانست.

خشایار نادی: هنر احزاب ترمیم سرمایه‌های اجتماعی است

به گزارش سلام نو، دبیرکل حزب ایران قوی در سفر به شیراز گفت: ترمیم سرمایه‌های اجتماعی هنر مدیریت سیاسی در احزاب است. 

خشایار نادی جمعه ۱۸ شهریور در آیین انتخاب و معرفی دبیر حزب ایران ‌قوی استان فارس با بیان دستاوردهای چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی در ایران و تاثیرات بین المللی آن، ولایت مداری و تابعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب را تنها گزینه خروج از مشکلات کشور دانست.

او گفت: حزب ایران قوی در راستای تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاسیس شده است و باید ره آورد آن توجه به مردم به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی باشد.

به گفته دبیرکل حزب ایران قوی؛ هدف اصلی این حرکت ترمیم فاصله با مردمی است که ولی نعمتان انقلاب اسلامی و پاسداران خون شهدا هستند، است.

نادی با بیان این نکته که نخبگان جوان باید سکانداری کنند و وارد حوزه‌های اداره امور کشور شوند، نخبگان جوان را سرمایه‌های اصلی انقلاب وکشور دانست و از دبیر حزب ایران قوی استان فارس خواست تا براین اساس ضمن شناسایی توانایی‌های جوانان نخبه آنان را در ایده پردازی و مشارکت وسیع در حل مشکلات کشور دخیل کند.

او همچنین برنامه دار بودن فعالیت‌ها وتصمیمات را یک حسن بزرگ در اداره امور دانست وخاطر نشان کرد: برای این منظور باید شورای مشورتی حزب فعال ودارای دستور کار قوی باشد و هیات اندیشه ورز استان با جدیت ومتشکل از نخبگان دانشگاهی با هدف ایجاد امید و نشاط برگزار شود.

دبیرکل حزب ایران قوی به مشارکت گرفتن تمام سلایق و علایق ونیز جناح‌های سیاسی موجود را هنر مدیریت سیاسی در فارس دانست و گفت: باید کاری کنیم تا همه ملت به ویژه جوانان نخبه پای کار انقلاب ورفع مشکلاتی باشند که ریشه داخلی دارد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که دبیرکل، قائم مقام، معاون ورزش و جوانان، معاون اقتصادی و معاون سیاسی حزب ایران قوی حضور داشتند، خانم نوذری به عنوان دبیر حزب ایران قوی استان فارس انتخاب و معرفی شد.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی کیارش حبیبی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    باسلام و درود. لطفن آدرس وبسایت حرب ایران قوی را در اختیار اینجانب. قرار می دهید باتشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید