باتوجه به اینکه مهدی طارمی بازیکن تیم پورتو در مصاف با تیم اتلتیکو مادرید اخراحج شد، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو از مهاجم درخشان تیمش برای این اتفاق دفاع کرد.

سرمربی پورتو به منتقدان طارمی حمله‌ور شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال پورتو بعد از باخت مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، امروز در لیگ پرتغال به مصاف تیم چاوس می‌رود. با این حال پورتو هنوز تحت تاثیر باخت برابر نماینده اسپانیا و اخراج مهدی طارمی قرار دارد.

طارمی در آن مسابقه در دقیقه ۸۱ اخراج شد و در نهایت پورتو با نتیجه ۱-۲ بازی را واگذار کرد. بعد از آن، هجمه و انتقادات گسترده‌ای از طارمی در پرتغال بابت تلاش برای گرفتن پنالتی، فریب داور و در نهایت گرفتن کارت زرد دوم شکل گرفت.

این مسئله تا جایی پیش رفت که سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با چاوس بخشی از گفتگوی خود را به طارمی و دفاع از این مهاجم ایرانی اختصاص داد.

وی درباره اینکه آیا انتقادات علیه طارمی روی عملکرد این بازیکن تاثیر می‌گذارد، تاکید کرد که کمپینی علیه مهاجم ایران وجود دارد. کونسیسائو گفت: شاید هدف این باشد. من وقت نداشتم شبکه‌های اجتماعی را ببینم، نمی دانم چه نوشته شده است.
سرمربی پورتو افزود: «یک فوتبالیست حرفه‌ای باید به این عادت کند، ما حقوق خوبی می‌گیریم پس باید انتقادات مثبت و منفی را بشنویم. یک کمپین کامل وجود دارد. من دیگر حرفی نمی زنم وگرنه مفسران دوباره سراغم می آیند.»

حواشی مورد توجه است 

کونسیسائو تاکید کرد: «من به کشورهای دیگر نگاه می‌کنم و برنامه‌های بعد از بازی را دنبال می‌کنم. لذت بخش است. کسانی هستند که از شجاعت مربیان از نظر تاکتیکی صحبت می‌کنند، از بازیکنان صحبت می‌کنند… اینجا فقط در مورد چشمک سرجیو کونسیسائو صحبت می‌کنیم، مربی‌ای که کار سختی داد، آنچه به داور گفته شد...»

سرمربی پورتو سپس با کنایه ادامه داد: «مفسران و بازیکنان سابق و مربیان زیادی هستند که سعی می‌کنند در مورد فوتبال صحبت کنند، اما شاید صحبت در مورد این چیزها بیشتر به فروش می‌رسد (بیشتر خریدار دارد) پس بهتر است در مورد آن صحبت کنیم تا بازی؛ برخی از روی ناآگاهی، برخی دیگر به این دلیل که تقریباً مجبور هستند.»

کونسیسائو در ادامه به تمجید از مهاجم ایرانی خود پرداخت و گفت: «من همیشه با بازیکنان صحبت می‌کنم. همچنین با طارمی در مورد داده‌های جسمانی و شاخص‌هایی که از بازی دارد صحبت کردم که همیشه یک ورزشکار فوق العاده است. مثلاً او جزو سه نفر برتر از ورزشکارانی است که بیشترین سرعت را دارد. او برای چرخش توپ از خط هافبک در صدر مهاجمان ما قرار دارد.»

سرمربی پورتو گفت: «در این صحبت‌ها این نکته نیز وجود دارد که طارمی در کنار گلزن بودن، بازیکنی است که پاس گل‌های زیادی می‌دهد. این چیزی است که من با ورزشکارانم در مورد آن صحبت می‌کنم.»

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید