مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، آخرین وضعیت ترافیکی راه های این استان و تردد زاران به مرز خسروی را اعلام کردو گفت: تردد خودروها نسبت به روز قبل افزایش یافته است.

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان کرمانشاه

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است، شاهد افزایش تردد و ترافیک نیمه سنگین هستیم.

فریبرز کرمی اظهار داشت: با توجه به تردد زوار اربعین حسینی(ع) از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه و تردد به سمت پایانه مرزی خسروی شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده‌های استان کرمانشاه هستیم.

وی گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال حاضر باز است و در محور سه راهی حمیل به سرابله شاهد ترافیک سنگین هستیم.

کرمی افزود؛ در محور بیستون به کرمانشاه، ماهیدشت به اسلام آبادغرب و اسلام آبادغرب به ماهیدشت شاهد ترافیکی ۸۰ درصدی هستیم.

وی عنوان کرد: در محورهای بیستون سه راهی هرسین، اسلام آبادغرب به ایوان، ماهیدشت به کرمانشاه و کنگاور به صحنه ترافیکی ۵۰ درصدی داریم.

کرمی خاطر نشان کرد: تمامی پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در حال آماده باش هستن و گشت های راهداری در کلیه محورهای مواصلاتی مشغول خدمات رسانی و روان سازی ترافیک هستند.

وی درباره وضعیت تردد وسایل نقلیه طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، افزود: مجموع ترددهای خودرویی در محدوده استان کرمانشاه به ۸۶۸هزار و ۲۷۰ دستگاه خودرو رسید.

افزایش ۱۴ درصدی تردد خودرو در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از افزایش ۱۴ درصدی تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به روز قبل خبر داد.

کرمی همچنین مجموع تردد خودروهای ورودی به استان را ۸۸هزار و ۳۱۲ خودرو و مجموع تردد خودروهای خروجی از استان ا ۸۰ هزار و ۲۲۷خودرو اعلام کرد.

کرمی همچنین از افزایش ۱۲ درصدی ترددهای ورودی نسبت به روز گذشته و رشد ۲۵ درصدی ترددهای خروجی از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

وی عنوان کرد: از مجموع ترددهای ورودی به استان سهم خودروهای سنگین ۹ هزار و ۷۲۶ دستگاه و در آمار ترددهای خروجی از استان سهم خودروهای سنگین ۹ هزار و ۵۲ دستگاه است‌.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید