کفش های اسکچرز از متریال های متنوعی مانند چرم ، لاستیک ، بوم ، پلی استر ، پلاستیک و... ساخته می شوند. این متریال بسیار مرغوب هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخودار می باشند و باعث راحتی بیشتر پا داخل کفش می شوند.

نحوه انتخاب کفش اسکچرز مناسب برای پاهای خود از پارسی بای

به نقل از سایت پارسی بای ، انتخاب و خرید کفش متناسب با پا ، از اهمیت بسیار زیادی برخودار است و بایستی کفشی را خریداری نمائید تا کاملا سایز پایتان باشد و نه کوچک باشد و نه بزرگ. در ادامه به بررسی خرید کفش اسکچرز متناسب با پاهای خود خواهیم پرداخت ، تا انتهای متن همراه ما باشید.

چه به دنبال کفشی برای پوشیدن در محل کار ، چه برای ورزش یا پیاده روی باشید ، بایستی کفشی را انتخاب کنید تا کاملا سایز پایتان باشد. در صورتی که می خواهید کفشی را انتخاب کنید که کیفیت خوبی داشته باشد و برای مدت زمان طولانی دوام و ماندگاری داشته باشد و در عین حال زیبا نیز به نظر برسد و پایتان داخل آن احساس راحتی کند پیشنهاد پارسی بای به شما ، خرید کفش اسکچرز است. اسکچرز علاوه بر اینکه یک برند کفش ورزشی شیک است ، مجموعه ای فوق العاده از کفش های پیاده روی ، روزمره و... را نیز دارد که می توانید به راحتی در مکان های مختلف آن را بپوشید.

راهنمای خرید آنلاین کفش اسکچرز متناسب با پا از پارسی بای

  • در ابتدا بایستی پای خود را به صورت دقیق اندازه بگیرید. برای انجام دادن این کار می توانید روش پایین را امتحان کنید.
  • یک ورق کاغذ را بر روی زمین بگذارید ، یک لبه آن بایستی با دیوار همسطح باشد. کاغذ را با چسب روی زمین محکم کنید تا تکان نخورد.
  • صاف بایستید و جوراب بپوشید و بر روی کاغذ بایستید. پاهای خود را کنار هم قرار دهید ، پاشنه های خود را طوری بگذارید که دیوار را لمس کند و مطمئن شوید که کمرتان به دیوار چسبیده است.
  • از فرد دیگری بخواهید که دور پای شما را بر روی کاغذ خط بکشد.
  • با استفاده از خط کش یا لبه مستقیم کتاب ، خطی را به صورت متقاطع بکشید که طولانی ترین لبه ردپای شما را لمس کند.
  • با استفاده از یک خط کش، یک خط موازی 0.5 سانتی متری از این خط اصلی بکشید تا فاصله انگشتان پا ایجاد شود.
  • در نهایت فاصله دیوار تا خط دومی که کشیده اید را اندازه بگیرید.

نحوه انتخاب کفش اسکچرز مناسب برای پاهای خود از پارسی بای

  • در مرحله دوم طول پای خود را با نمودار اندازه موجود در سایت parsibuy.shop مقایسه کنید.

فاصله اندازه گیری شده خود را بگیرید (طول پا + 0.5 سانتی متر اضافی برای فاصله انگشتان پا). طول سانتی متر در جداول مطابق با طول زیره داخلی کفش است.

مثال: اندازه پای من 25 سانتی متر است. با 0.5 سانتی متر اضافی برای فاصله انگشتان پا ، طول نهایی پای من 25.5 سانتی متر است. بنابراین باید یک کفش اسکچرز سایز US 8.5 بخرم. اگر نیم سایز در دسترس نیست، توصیه می کنیم اندازه را افزایش دهید.

نحوه انتخاب کفش اسکچرز مناسب برای پاهای خود از پارسی بای

متریال کفش های اسکچرز

کفش های اسکچرز از متریال های متنوعی مانند چرم ، لاستیک ، بوم ، پلی استر ، پلاستیک و... ساخته می شوند. این متریال بسیار مرغوب هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخودار می باشند و باعث راحتی بیشتر پا داخل کفش می شوند.

آیا کفش های اسکچرز برای پیاده روی مناسب هستند ؟

بله ، کفش های اسکچرز سبک و انعطاف پذیر هستند که یک گزینه عالی برای پیاده روی هستند. این کفش ها شوک حرکت را جذب می کنند ، بنابراین هیچ گونه فشاری به پا وارد نمی شود و راه رفتن را راحت تر می کنند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند هنگام راه رفتن کفش های اسکچرز را بپوشند زیرا به آنها اجازه می دهد تا مدت زمان بیشتری در روز را بدون این که پا درد بگیرند ، راه بروند. برخی از کفش های اسکچرز مانند لاین  GoWalk به طور اختصاصی برای پیاده روی طراحی و تولید شده اند. این کفش ها بسیار بادوام هستند و می توانند در شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کنند و دارای پشتیبان قوس هستند که به راحتی پا کاربران کمک می کند.

خرید اینترنتی کفش اسکچرز

سایت پارسی بای ، دیجی کالا ، بانی مد و دیجی استایل بزرگترین فروشگاه اینترنتی فروش کفش اسکچرز در ایران هستند. فروشگاه اینترنتی پارسی بای نمایندگی رسمی شرکت اسکچرز در تهران است که ضمانت اصالت کالا را نیز در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در صورتی که قصد خرید کفش زنانه اسکچرز و خرید کفش مردانه اسکچرز را دارید با مراجعه به سایت parsibuy.shop میتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و با بهترین قیمت خریداری نمائید. همچنین در صورتی که قصد خرید سایر لوازم اسکچرز را نیز دارید ، میتوانید از فروشگاه اینترنتی پارسی بای به همراه کفش مورد نظر خود تهیه نمائید.

منبع : parsibuy.shop

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید