در پی تمام شدن مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، والیبال لهستان به مصاف برزیل می‌رود. ملی‌پوش لهستانی مصدوم است و حضور او در این دیدار در هاله‌ی ابهام قرار گرفته است.

حضور والیبالیست لهستان با برزیل در هاله‌ای از ابهام

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پس از اتمام مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، تکلیف چهارتیم صعود کننده به نیمه‌نهایی این مسابقات مشخص شد. قرار است در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات تیم والیبال برزیل به مصاف لهستان برود.

گفته می شود زاتورسکی ملی پوش والیبال لهستان مصدوم است و حضورش مقابل برزیل در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بر همین اساس پلست لهستان نوشت: تیم والیبال لهستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان دیداری عالی و هیجان انگیز داشت و توانست آمریکا را شکست دهد. متاسفانه این پیروزی با مصدومیت پاول زاتورسکی همراه شد. زاتورسکی مقابل آمریکا نقش خود را بسیار خوب انجام داد و چندین مداخله دفاعی عالی داشت. 

نیکولا گربیچ سرمربی تیم لهستان پس از بازی به خبرنگاران گفت که زاتورسکی در یکی از تلاش های خود برای دفاع از توپ، درپایش احساس درد کرد. حال این مصدومیت تا چه حد جدی است و آیا زاتورسکی در نیمه نهایی مقابل برزیل بازی خواهد کرد یا نه مشخص نیست.

پلست لهستان درباره غیبت این بازیکن نوشت: غیبت چنین بازیکن باتجربه ای در چنین مسابقه مهمی، تضعیف قابل توجهی برای والیبال لهستان خواهد بود.

 این سایت همچنین در خصوص این بازی نوشت: در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات،  هشت تیم برتر نمایش های جالبی را خلق کردند. ایتالیا ۳ بر ۲ فرانسه را شکست داد و اسلوونی ۳ بر ۱ مقابل اوکراین پیروز شد. در دیگر دیدارها، برزیل آرژانتین را با نتیجه ۳ بر ۱ حذف کرد و لهستان پس از یک بازی مهیج با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل آمریکا پیروز شد.

۲۸ بار پیروزی 

این رسانه لهستانی ادامه داد: برندگان مسابقات یک چهارم نهایی، دیدارهای سرنوشت ساز نیمه نهایی را در لهستان برگزار خواهند کرد. تیم والیبال لهستان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به مصاف برزیل می رود.  هر دو تیم بدون باخت به این مرحله رسیده اند.  لهستان و برزیل سابقه بازی مستقیم زیادی دارند.  از جام جهانی ۲۰۰۶، آنها ۴۱ بار با هم روبرو شده اند که در آن برزیلی ها ۲۸ بار پیروز شده اند.

پلست ادامه داد: دیدار روز شنبه نه تنها تقابل قهرمان و نایب قهرمان فعلی جهان است بلکه لهستان به عنوان رنکینگ اول جهان با برزیلی که در گذشته در رده اول جهان بود، بازی خواهد داشت. در ژوئن امسال، لهستانی ها با پشت سر گذاشتن برزیلی ها، برای اولین بار در تاریخ در رده بندی فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) پیش افتادند و پس از ۲۰ سال برزیل را از تخت سلطنت خلع کردند. لهستانی ها و برزیلی ها در رقابت های امسال قهرمانی جهان شکستی را متحمل نشده اند. حال باید لهستان به عنوان رنک اول جهان به مصاف والیبال برزیل برود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید