باتوجه به اینکه مدیر سپاهان در توئیتر پیامی را منتشر کرده است، مدیر باشگاه پرسپولیس قم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد و مشخص کرد ادای مطرح شده درست نیست.

۹۰ میلیارد تومان برای دو بازیکن خارجی پرسپولیس

اوایل هفته گذشته مدیررسانه‌ای سپاهان بعد از پیوستن دیاباته به پرسپولیس، با انتشار پیامی نوشت: «لوکادیا و دیاباته جمعاً ۳ میلیون یورو قیمت خورده‌اند. یعنی حدود ۹۰ میلیارد تومان برای دو نفر! از جیب چه کسی این هزینه‌ها انجام شده اســـــــــــت. نماینده‌های محترم مجلس کجای مجلس نشسته‌اند؟ این‌ها تخلف نیست؟»

این شروع یک جنجال تازه بود و کشمکش‌های بسیاری را در فضای مجازی به وجود آورد. به غیر از هواداران پرسپولیس که در فضای مجازی به سپاهان تاختند و با پیش کشاندن آمار نقل و انتقالات این باشگاه و هزینه‌هایش به ولخرجی‌های این باشگاه اشاره کردند، مدیران باشگاه پرسپولیس هم ساکت نماندند.

غیر از مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس که در همان فضای مجازی و غیر رسمی جواب نماینده باشگاه سپاهان را داده بود، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم چند روزی ساکت ماند، اما به یکباره کاسه صبرش لبریز شد و در مصاحبه‌ای به جنجال‌های به پا شده از فساد بزرگ در فولاد مبارکه اصفهان کنایه زد.

اما با ادامه‌دار شدن این موضوع، باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.

به هر حال طبق نامه مورخ ۱۶/‏۰۶/‏۱۴۰۱ که به امضای رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسیده است، مجموع قرارداد بازیکنان خارجی پرسپولیس که شامل گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا می‌شود ۵۴ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان برآورد شده است. همچنین ولسلی ننکا، په‌په لوسادا و اوسمار ویرا نیز با قراردادی به ارزش ریالی ۱۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به یحیی گل‌محمدی در کادر فنی کمک می‌کنند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید