انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، در توییتی به ماجرای زن مریوانی که برای جلوگیری از تعرض خودکشی کرد، واکنش نشان داد.

واکنش معاون رئیس جمهور به مرگ زن مریوانی بخاطر فرار از تجاوز مرد همسایه

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری خواستار جدیت و اهتمام در رسیدگی به پرونده "شلیر رسولی" (زن کردستانی که به جهت مقابله با تعرض مرد همسایه، خود را به بیرون از ساختمان پرت کرد) شد.

انسیه خزعلی در حساب توییتر خود نوشت:" شلیر(دشت) طی تهاجم دشمن بعثی هم اسیر شد اما شرافتش را ازدست نداد و آزاد گردید، ولو بقیمت جان‌های فراوان. حال بانو ‎شلیر رسولی نیز بار دیگر اصالت خطه کردستان را با ‎زنانگی و ‎پاکدامنی خویش به نمایش گذاشت، ولو بقیمتی بسیارگران. چه رمزیست در نام شلیر که بازهم دامانش از تجاوز پاک ماند."

شلیر مصداق حافظات للغیب است

وی در توییت دیگری ادامه داد:" شلیر، نماد یک زن‌کُرد مسلمان و مصداق حافظات للغیب است. تجسم عینی تربیت دینی، عفت، شرافت و نجابت... تسلیت عرض می‌کنم به خانواده این بزرگ زن و به مردم غیور مریوان. نماینده اینجانب برای همدردی به حضور خانواده ایشان خواهد رسید."

خزعلی همچنین با بیان اینکه امروز با رئیس کل دادگستری کردستان صحبت کردم و خواستار جدیت و اهتمام در رسیدگی به پرونده مسبب این مسئله شدم و ایشان را در این امر بسیار مصمم دیدم، افزود:" امیدوارم دستگاه قضا آنچنان درسی به متجاوز ناکام دهد که برای همیشه در خاطره ها باقی بماند."

درخواست "خزعلی" برای جدیت و اهتمام در رسیدگی به پرونده "شلیر رسولی"

درخواست "خزعلی" برای جدیت و اهتمام در رسیدگی به پرونده "شلیر رسولی"

به گزارش ایسنا، چندی پیش "شلیر رسولی" زنی کردستانی به جهت ممانعت از تعرض مرد همسایه، خود را از پنجره خانه به بیرون ساختمان پرت کرد و فوت شد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید