فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده های مواصلاتی به این استان خبر داد.

ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده های کرمانشاه

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فریبرز کرمی اظهار کرد: با توجه به تردد زوار اربعین حسینی (ع) از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه و تردد به سمت پایانه مرزی خسروی شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده‌های استان کرمانشاه هستیم.

وی افزود: تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال حاضر باز است و در محور سه راهی حمیل به سرابله شاهد ترافیک سنگین هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در محور بیستون به کرمانشاه، ماهیدشت به اسلام آبادغرب و اسلام آبادغرب به ماهیدشت شاهد ترافیکی ۸۰ درصدی هستیم.

کرمی عنوان کرد: در محورهای بیستون سه راهی هرسین، اسلام آبادغرب به ایوان، ماهیدشت به کرمانشاه و کنگاور به صحنه ترافیکی ۵۰ درصدی داریم.

وی خاطر نشان کرد: تمام پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در حال آماده باش هستند و گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی مشغول خدمات رسانی و روان سازی ترافیک هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت تردد وسایل نقلیه طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، گفت: مجموع ترددهای خودرویی در محدوده استان کرمانشاه به ۸۶۸ هزار و ۲۷۰ دستگاه خودرو رسید.

کرمی از افزایش ۱۴ درصدی تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به روز قبل خبر داد.

وی همچنین مجموع تردد خودروهای ورودی به استان را ۸۸ هزار و ۳۱۲ خودرو و مجموع تردد خودروهای خروجی از استان کرمانشاه ۸۰ هزار و ۲۲۷ خودرو اعلام کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید