طبق گزارش سازمان مردم‌نهاد آمریکایی برای امنیت تسلیحاتی (Everytown) میزان مرگ ناشی از خودکشی با سلاح گرم در آمریکا در ۱۰ سال اخیر ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

میزان خودکشی با سلاح گرم در آمریکا ۱۱ درصد افزایش یافت!

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک نوشت: سازمان مردم‌نهاد آمریکایی برای امنیت تسلیحاتی (Everytown) در گزارشی اعلام کرد میزان مرگ ناشی از خودکشی با سلاح گرم در آمریکا در ۱۰ سال اخیر به میزان ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

براساس آمارهای این نهاد آمریکایی سالانه ۷۰۰۰ نفر در آمریکا با سلاح گرم اقدام به خودکشی می کنند که آمار ۲۰ خودکشی در هر روز را که میانگین بسیار بالایی را به ثبت رسانده است.

بنابراین گزارش، اعمال قوانین سخت در زمینه منع حمل سلاح گرم در ایالت های مختلف آمریکا تاثیری بر کاهش میزان خودکشی با سلاح گرم نداشته و میانگین افرادی که در این ایالت ها خودکشی کرده اند با دیگر ایالت ها که قوانین سختگیرانه ای را وضع نکرده اند، یکسان بوده است.

سازمان مردم‌نهاد آمریکایی برای امنیت تسلیحاتی تاکید کرده که میانگین خودکشی با سلاح گرم در آمریکا و همچنین دیگر کشته شدگان ناشی از حوادث تیراندازی که در سال آماری قریب به ۲۴ هزار کشته را ثبت می کند، قابل پیشگیری است.

این نهاد مردم نهاد از دولت آمریکا خواسته در این زمینه تلاش های جدی تری انجام داده از گسترش این پدیده خطرناک که آمارهای آن در سالهای اخیر تصاعدی بوده ، جلوگیری نماید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید