۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 55386937

پس از کسب نتایج ضعیف تیم استقلال توسط ساپینتو و برآورده نکردن خواسته هواداران از صبح امروز شایعات عجیبی در فضای مجازی پیرامون بازگشت استراماچونی به استقلال مطرح شده است.

استراماچونی جایگزین ساپینتو می شود؟

به گزارش سلام نو، استقلال در حال حاضر دارای یک سرمربی خارجی است که مسئولان این باشگاه به تازگی قرارداد وی را امضا کرده اند اما هر روز یک شایعه عجیب در مورد نیمکت این تیم مطرح می‌شود. به طور مثال از صبح روز پنجشنبه شایعات زیادی در فضای مجازی در مورد بازگشت استراماچونی به استقلال مطرح شد. مربی که دو فصل قبل نتایج خوبی با استقلال گرفت اما به یکباره ایران را ترک کرد.

اما واقعیت ماجرا چیست؟ استراماچونی در حال حاضر سرمربی الغرافه قطر است و با این تیم قرارداد دارد هر چند عملکرد وی و تیمش چندان قابل قبول مسئولان این باشگاه قطری نیست. از طرف دیگر ساپینتو نیز سرمربی استقلال است و با این تیم ۲ سال قرارداد دارد و نمی شود گفت تیمی که سرمربی دارد مسئولان بشگاهش به دنبال یک سرمربی دیگر می‌روند.

شاید در آینده و در صورتی که ساپینتو نتایج خوبی کسب نکند مسئولان این باشگاه به فکر تغییر سرمربی تیم قهرمان بیفتند اما در حال حاضر هیچیک از مسئولان استقلال خبر مذاکره با استراماچونی و برکناری ساپینتو را تائید نخواهند کرد زیرا ممکن است سرمربی پرتغالی و وکلای وی برای این بشگاه دردسر ایجاد کنند.

نکته جالب اینجا است که باشگاه استقلال بدهی سنگینی به استراماچونی دارد که طبیعتا اول باید تکلیف این بدهی سنگین را مشخص کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید