کلمبیا آنقدر سریع پیش رفته است که برخی از بخش‌های آن هنوز نتوانسته‌اند به این روند ادامه دهند.

سفرهایی به یاد ماندنی با سفر به این کشورهای خاص

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: ما به طور ذهنی ولی آگاهانه بهترین کشور را برای بازدید نوع سفر انتخاب می‌کنیم و بر اساس معیارهای مختلف به هر کدام می‌پردازیم.

نامیبیا

سفرهایی به یاد ماندنی با سفر به این کشورهای خاص

تنها ۲.۵ میلیون نفر در این کشور عمدتا بیابانی زندگی می‌کنند که ۲۰ درصد بزرگتر از تگزاس است.

اما چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد.

یک روز معمولی هنگام سفر در نامیبیا چگونه می‌گذرد:

از خواب بیدار شوید و به خورشید خیره شوید که از افق خالی بالا می‌آید و باعث می‌شود همه سنگ‌ها و شن‌ها رنگی شوند. تمام روز را با تماشای مناظر عجیب و غریب و زیبای بیابان و تعداد شگفت انگیز حیواناتی که در آن زنده می‌مانند (به ویژه در پارک ملی اتوشا) رانندگی کنید. در هنگام غروب خورشید به اجرای نمایش در کنار خورشید خیره شوید. به تمام ستاره‌های کمپینگ خود در میانه ناکجا آباد خیره شوید.

رانندگی یک طرفه از آفریقای جنوبی را در نظر بگیرید تا از عقب نشینی جلوگیری کنید و زمان بیشتری را در جنوب نامیبیا که کمتر از آن عبور می‌کند داشته باشید. جاده‌ها در نامیبیا وحشتناک هستند، بنابراین ارزش پرداخت بیشتر برای یک ماشین کرایه‌ای را دارد که بتواند آنها را مدیریت کند.

بهترین کشور برای سفر در زمان

کلمبیا

سفرهایی به یاد ماندنی با سفر به این کشورهای خاص

کلمبیا آنقدر سریع پیش رفته است که برخی از بخش‌های آن هنوز نتوانسته‌اند به این روند ادامه دهند.

این یک فرصت جذاب برای سفر در زمان بین حال مدرن و گذشته سنتی است.

در میدلین، بهترین شهر برای بازدید در کلمبیا می‌توانید از ال پوبلادو مرکزی پر زرق و برق به دوران پیش از گردشگری سفر کنید و تنها با اتوبوس ۲۰ دقیقه‌ای به سمت جنوب به اینوی جادو بروید.

همچنین می‌توانید تنها با پیاده‌روی از ایستگاه متروی شهری به زمین‌های کشاورزی سنتی (یا سوار شدن به تله‌کابین شهری) در زمان به عقب برگردید .

چند ساعت در خارج از شهرهای مدرن رانندگی کنید و وارد مناطقی مانند ونسیا می‌شوید، جایی که مردان هنوز با لباس‌های سنتی خود سوار بر اسب می‌روند. یا برای بازدید از ساحل خام و روستایی اقیانوس آرام که به جاده دسترسی ندارد، یک ساعت پرواز کنید.

ژاپن

سفرهایی به یاد ماندنی با سفر به این کشورهای خاص

ژاپن فقط یک کشور متفاوت نیست. این یک جهان متفاوت است.

همه چیز در ژاپن شبیه به جهان خودمان است، اما متفاوت است.

ماشین‌های خودکار همه چیز را می فروشند و کافه‌های نوازش یک چیز واقعی هستند.

"عجیب" کلمه‌ای بود که کیم داشت و من اغلب هنگام بازدید از ژاپن متوجه شدم که می‌گفتیم. در یک سفر خوب. هر روز، چیزی را می‌دیدیم یا تجربه‌ای داشتیم که کاملا از کیهان ما نبود، اما در این مورد موازی معنا داشت.

ژاپن دنیایی نیست که بخواهیم برای همیشه در آن زندگی کنیم، اما بازدید از آن یک تجربه واقعا خارج از این جهان و ماورایی است.

سفر به ژاپن آنقدرها که همه فکر می‌کنند گران نیست. اگر می‌خواهید مجلل سفر کنید، می‌توانید سفر کنید، اما از تجربیات افرادی که به این کشور سفر کرده‌اند استفاده کنید. مهم نیست که چه کسی هستید یا بودجه شما چقدر است، یک یا دو هفته مجوز JR Rail بهترین راه برای دیدن کشور است.

کانادا

سفرهایی به یاد ماندنی با سفر به این کشورهای خاص

شهرهای کانادا را فراموش کنید. آنها برای زندگی بهتر از سفر هستند. دلیل واقعی سفر به کانادا ارتباط با طبیعت است.

چیزهای زیادی برای وصل شدن به این کشور وجود دارد.

سفر را به بعد از تابستان، ژوئن و سپتامبر موکول کنید تا از ازدحام زیاد و قیمت‌های گزاف دور باشید و در عین حال از هوای خوب لذت ببرید. یا در زمستان بیایید تا بفهمید چرا برخی از کانادایی‌ها آن را فصل مورد علاقه خود می‌نامند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید